Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    26 maja 2017  14:20

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Roboty budowlane na:
    CZĘŚĆ I - Remont okresowy w I/ZUS w Lęborku
    CZĘŚĆ II - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Lęborku
    CZĘŚĆ III - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Chojnicach

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Słupsku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    370000/271/3/2017-ADG

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    CZĘŚĆ I:

    1. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15, 84-300 Lębork

    2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    45-40-00-00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
    45-44-21-00-8 Roboty malarskie
    45-43-21-11-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
    45-43-10-00-7 Układanie płytek ceramicznych
    45-31-12-00-2 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
    45-31-00-00-3 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
    45-45-30-00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
    45-44-21-80-2 Powtórne malowanie
    3. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania:
    1) remont pomieszczeń biurowych i pomocniczych, piwnic, parteru, I piętra i poddasza w I/ZUS w Lęborku, polegający m.in. na:
    a) malowaniu tynków wewnętrznych farbą emulsyjną – sufity i ściany,
    b) przyklejeniu płyt styropianowych do ścian – ściana szczytowa pom. 210 na poddaszu,
    c) dociepleniu skosów na poddaszu,
    d) malowaniu drzwi i ościeżnic,
    e) wymianie wypełnienia z płyt w suficie podwieszanym,
    f) zabudowie likwidowanych drzwi do gabinetu Kierownika Inspektoratu na I piętrze,
    g) malowaniu drzwi metalowych w piwnicy,
    2) remont klatki schodowej w I/ZUS w Lęborku, polegający m.in. na:
    a) likwidacji zacieków i wykwitów,
    b) malowaniu tynków wewnętrznych farbą emulsyjną – biegi, spoczniki, podesty, ściany,
    c) malowaniu krat i balustrad,
    3) wymiana wykładziny dywanowej na wykładzinę homogeniczną w pomieszczeniach socjalnych i biurowych,
    4) pozostałe roboty w I/ZUS w Lęborku, polegające m.in. na:
    a) montażu prefabrykowanych rynien dachowych – odwodnienie daszku,
    b) wymianie opraw oświetleniowych na SOK,
    c) wymianie grzejników w WC 113A i WC 113B
    d) czyszczeniu i częściowej wymianie wentylacji podokiennej
    5) likwidacja nieczynnej kotłowni olejowej wraz z odnowieniem pomieszczeń,
    6) remont budynku gospodarczego polegający m.in. na:
    a) malowaniu tynków wewnętrznych farbą emulsyjną – sufity i ściany,
    b) uzupełnieniu tynków zewnętrznych,
    c) malowaniu ścian zewnętrznych budynku,
    d) malowaniu olejnym krat i drzwi wejściowych do budynku,
    7) remont toalet na Sali Obsługi Klienta: WC męskie oraz WC dla niepełnosprawnych,
    8) usunięcie przecieku z dachu przy klatce schodowej.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

    CZĘŚĆ II

    1. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15, 84-300 Lębork
    2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    45-11-13-00-1 Roboty rozbiórkowe
    45-26-23-10-7 Zbrojenie
    45-26-23-00-4 Betonowanie
    45-26-25-0-2 Roboty murowe
    45-22-31-00-7 Montaż konstrukcji metalowych
    45-41-00-00-4 Tynkowanie
    45-44-21-00-8 Roboty malarskie
    45-32-00-00-6 Roboty izolacyjne
    45-43-21-10-8 Kładzenie podłóg
    45-31-12-00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej
    45-31-31-00-5 Instalowanie wind
    3. Ogólny zakres robót związany z przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Lęborku
    w celu budowy (montażu) dźwigu towarowego do transportu dokumentacji polegający m.in. na wykonaniu:
    1) rozbiórki posadzki w piwnicy,
    2) płyty fundamentowej, ścian oraz izolacji przeciwwilgociowej podszybia,
    3) podestu i podjazdu betonowego w piwnicy,
    4) wycięcia otworu w stropie nad piwnicą,
    5) demontażu istniejącej balustrady schodowej i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej,
    6) montażu fabrycznie nowego dźwigu towarowego (udźwig min. 100 kg) w konstrukcji samonośnej do obudowania – szczegółowe dane techniczne zaprojektowanego dźwigu zawarte zostały w projekcie budowlanym,
    7) montażu stalowej konstrukcji obudowy szybu dźwigu wraz z obudową z płyty gipsowo – kartonowej,
    8) robót wykończeniowych polegających m.in. na wykonaniu:
    a) posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na podjeździe,
    b) robót tynkarskich i malarskich,
    c) instalacji zasilającej dźwigu,
    d) odbioru dźwigu towarowego przez UDT.
    4. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1125 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016, poz. 696 ).
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

    CZĘŚĆ III

    1. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, 89-620 Chojnice.
    2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    45-11-13-00-1 Roboty rozbiórkowe
    45-26-23-10-7 Zbrojenie
    45-26-23-00-4 Betonowanie
    45-26-25-20-2 Roboty murowe
    44-22-10-00-5 Okna, drzwi i podobne elementy
    45-22-31-00-7 Montaż konstrukcji metalowych
    45-41-00-00-4 Tynkowanie
    45-44-21-00-8 Roboty malarskie
    45-32-00-00-6 Roboty izolacyjne
    45-43-21-10-8 Kładzenie podłóg
    45-31-12-00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej
    45-31-31-00-5 Instalowanie wind
    3. Ogólny zakres robót związany z przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Chojnicach
    w celu budowy (montażu) dźwigu towarowego do transportu dokumentacji polegający m.in. na wykonaniu:
    1) rozbiórki posadzki w piwnicy
    2) płyty fundamentowej, ścian oraz izolacji przeciwwilgociowej podszybia,
    3) podestu i podjazdu betonowego w piwnicy,
    4) wycięcia otworów w stropach żelbetowych,
    5) montażu stalowej konstrukcji wsporczej stropów,
    6) montażu fabrycznie nowego dźwigu towarowego (udźwig min. 100kg) w konstrukcji samonośnej do obudowania - szczegółowe dane techniczne zaprojektowanego dźwigu zawarte zostały w projekcie budowlanym,
    7) obudowy szybu z płyt gipsowo – kartonowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych w pomieszczeniach biurowych,
    8) przewodów wentylacyjnych do istniejącego komina,
    9) robót wykończeniowych polegających m.in. na wykonaniu:
    a) posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na podjeździe,
    b) uzupełnienia (naprawie) lamperii na korytarzach,
    c) robót tynkarskich i malarskich,
    d) instalacji zasilającej dźwigu, odbiór dźwigu towarowego przez UDT.
    e) przełożenia istniejącej instalacji okablowania strukturalnego.
    10) W trakcie robót budowlanych w pomieszczeniu nr 102, w którym będzie szyb windowy, należy wykonać podział pomieszczenia polegający m.in. na budowie lekkiej ścianki GK, montażu 1 szt. drzwi, rozdziału instalacji oświetleniowej.
    4. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1125 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016, poz. 696 ).
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Siedziba Zamawiającego – Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, SEKRETARIAT, pokój nr 123 (I piętro) - segm. II


  • Termin składania ofert

    20 czerwca 2017  13:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2017r., o godz. 13:30, w siedzibie Zamawiającego – Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, segm. II, sala 125, I piętro.

    Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Justyna Malinowska, tel./fax:. 59 8419406, fax: 59 8427688, e-mail: malinowskajs@zus.pl lub sekretariat_slupsk@zus.pl

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 czerwca 2017  14:27

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 czerwca 2017  12:37

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 sierpnia 2017  10:57