Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 maja 2017 14:20
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Roboty budowlane na:
CZĘŚĆ I - Remont okresowy w I/ZUS w Lęborku
CZĘŚĆ II - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Lęborku
CZĘŚĆ III - Budowę dźwigu towarowego w I/ZUS w Chojnicach -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Słupsku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk
-
Województwo
pomorskie
-
Numer postępowania
370000/271/3/2017-ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
CZĘŚĆ I:
1. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15, 84-300 Lębork
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45-40-00-00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45-44-21-00-8 Roboty malarskie
45-43-21-11-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
45-43-10-00-7 Układanie płytek ceramicznych
45-31-12-00-2 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
45-31-00-00-3 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45-45-30-00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45-44-21-80-2 Powtórne malowanie
3. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania:
1) remont pomieszczeń biurowych i pomocniczych, piwnic, parteru, I piętra i poddasza w I/ZUS w Lęborku, polegający m.in. na:
a) malowaniu tynków wewnętrznych farbą emulsyjną – sufity i ściany,
b) przyklejeniu płyt styropianowych do ścian – ściana szczytowa pom. 210 na poddaszu,
c) dociepleniu skosów na poddaszu,
d) malowaniu drzwi i ościeżnic,
e) wymianie wypełnienia z płyt w suficie podwieszanym,
f) zabudowie likwidowanych drzwi do gabinetu Kierownika Inspektoratu na I piętrze,
g) malowaniu drzwi metalowych w piwnicy,
2) remont klatki schodowej w I/ZUS w Lęborku, polegający m.in. na:
a) likwidacji zacieków i wykwitów,
b) malowaniu tynków wewnętrznych farbą emulsyjną – biegi, spoczniki, podesty, ściany,
c) malowaniu krat i balustrad,
3) wymiana wykładziny dywanowej na wykładzinę homogeniczną w pomieszczeniach socjalnych i biurowych,
4) pozostałe roboty w I/ZUS w Lęborku, polegające m.in. na:
a) montażu prefabrykowanych rynien dachowych – odwodnienie daszku,
b) wymianie opraw oświetleniowych na SOK,
c) wymianie grzejników w WC 113A i WC 113B
d) czyszczeniu i częściowej wymianie wentylacji podokiennej
5) likwidacja nieczynnej kotłowni olejowej wraz z odnowieniem pomieszczeń,
6) remont budynku gospodarczego polegający m.in. na:
a) malowaniu tynków wewnętrznych farbą emulsyjną – sufity i ściany,
b) uzupełnieniu tynków zewnętrznych,
c) malowaniu ścian zewnętrznych budynku,
d) malowaniu olejnym krat i drzwi wejściowych do budynku,
7) remont toalet na Sali Obsługi Klienta: WC męskie oraz WC dla niepełnosprawnych,
8) usunięcie przecieku z dachu przy klatce schodowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
CZĘŚĆ II
1. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15, 84-300 Lębork
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45-11-13-00-1 Roboty rozbiórkowe
45-26-23-10-7 Zbrojenie
45-26-23-00-4 Betonowanie
45-26-25-0-2 Roboty murowe
45-22-31-00-7 Montaż konstrukcji metalowych
45-41-00-00-4 Tynkowanie
45-44-21-00-8 Roboty malarskie
45-32-00-00-6 Roboty izolacyjne
45-43-21-10-8 Kładzenie podłóg
45-31-12-00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej
45-31-31-00-5 Instalowanie wind
3. Ogólny zakres robót związany z przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Lęborku
w celu budowy (montażu) dźwigu towarowego do transportu dokumentacji polegający m.in. na wykonaniu:
1) rozbiórki posadzki w piwnicy,
2) płyty fundamentowej, ścian oraz izolacji przeciwwilgociowej podszybia,
3) podestu i podjazdu betonowego w piwnicy,
4) wycięcia otworu w stropie nad piwnicą,
5) demontażu istniejącej balustrady schodowej i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej,
6) montażu fabrycznie nowego dźwigu towarowego (udźwig min. 100 kg) w konstrukcji samonośnej do obudowania – szczegółowe dane techniczne zaprojektowanego dźwigu zawarte zostały w projekcie budowlanym,
7) montażu stalowej konstrukcji obudowy szybu dźwigu wraz z obudową z płyty gipsowo – kartonowej,
8) robót wykończeniowych polegających m.in. na wykonaniu:
a) posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na podjeździe,
b) robót tynkarskich i malarskich,
c) instalacji zasilającej dźwigu,
d) odbioru dźwigu towarowego przez UDT.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1125 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016, poz. 696 ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
CZĘŚĆ III
1. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, 89-620 Chojnice.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45-11-13-00-1 Roboty rozbiórkowe
45-26-23-10-7 Zbrojenie
45-26-23-00-4 Betonowanie
45-26-25-20-2 Roboty murowe
44-22-10-00-5 Okna, drzwi i podobne elementy
45-22-31-00-7 Montaż konstrukcji metalowych
45-41-00-00-4 Tynkowanie
45-44-21-00-8 Roboty malarskie
45-32-00-00-6 Roboty izolacyjne
45-43-21-10-8 Kładzenie podłóg
45-31-12-00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej
45-31-31-00-5 Instalowanie wind
3. Ogólny zakres robót związany z przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Chojnicach
w celu budowy (montażu) dźwigu towarowego do transportu dokumentacji polegający m.in. na wykonaniu:
1) rozbiórki posadzki w piwnicy
2) płyty fundamentowej, ścian oraz izolacji przeciwwilgociowej podszybia,
3) podestu i podjazdu betonowego w piwnicy,
4) wycięcia otworów w stropach żelbetowych,
5) montażu stalowej konstrukcji wsporczej stropów,
6) montażu fabrycznie nowego dźwigu towarowego (udźwig min. 100kg) w konstrukcji samonośnej do obudowania - szczegółowe dane techniczne zaprojektowanego dźwigu zawarte zostały w projekcie budowlanym,
7) obudowy szybu z płyt gipsowo – kartonowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych w pomieszczeniach biurowych,
8) przewodów wentylacyjnych do istniejącego komina,
9) robót wykończeniowych polegających m.in. na wykonaniu:
a) posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na podjeździe,
b) uzupełnienia (naprawie) lamperii na korytarzach,
c) robót tynkarskich i malarskich,
d) instalacji zasilającej dźwigu, odbiór dźwigu towarowego przez UDT.
e) przełożenia istniejącej instalacji okablowania strukturalnego.
10) W trakcie robót budowlanych w pomieszczeniu nr 102, w którym będzie szyb windowy, należy wykonać podział pomieszczenia polegający m.in. na budowie lekkiej ścianki GK, montażu 1 szt. drzwi, rozdziału instalacji oświetleniowej.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1125 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016, poz. 696 ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Siedziba Zamawiającego – Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, SEKRETARIAT, pokój nr 123 (I piętro) - segm. II
-
Termin składania ofert
20 czerwca 2017 13:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2017r., o godz. 13:30, w siedzibie Zamawiającego – Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, segm. II, sala 125, I piętro.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Justyna Malinowska, tel./fax:. 59 8419406, fax: 59 8427688, e-mail: malinowskajs@zus.pl lub sekretariat_slupsk@zus.pl
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 czerwca 2017 14:27
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 czerwca 2017 12:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 sierpnia 2017 10:57
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Justyna Malinowska
justyna.malinowska01@zus.pl
59-8419406 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia