Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
10 listopada 2017 09:24
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kutnie i w Łowiczu (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części).
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
-
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/21/2017-ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część I i II
45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45.31.43.00-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
45.31.56.00-4 Instalacje niskiego napięcia
45.31.20.00-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
45.31.62.00-7 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
32.50.00.00-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
72.26.50.00-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
Część III
45.41.00.00-4 Tynkowanie
45.44.21.00-8 Roboty malarskie
45.44.23.00-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni
Część IV
45.42.11.46-9 Instalowanie sufitów podwieszanych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, parter, stanowisko: dziennik podawczy -
Termin składania ofert
27 listopada 2017 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 uPzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65,
Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40
faks 42 638 26 65.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 27.11.2017 r. o godz. 13:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 listopada 2017 11:36
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania