Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 lutego 2018 12:03
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w obiektach ZUS w Oddziale w Płocku oraz podległych jednostkach organizacyjnych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/271/1/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 50531400-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
– 50750000-7 Usługi w zakresie konserwacji wind -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
-
Termin składania ofert
22 lutego 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 209.
2. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00:
Marta Pomierna
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41.
- w zakresie procedury
Radosław Ławicki tel. (24) 262 52 71 wew. 20-27 - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2018 11:56
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 lutego 2018 12:10
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 marca 2018 13:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 marca 2018 08:22
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia18 kwietnia 2018 11:06
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marta Pomierna
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia