Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 lutego 2018  13:09

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach ZUS wchodzących w skład Regionu IX (Gorzów Wlkp., Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42
    tel. 95-7395400, fax 95-7395454
    e-mail: Gorzow-Sekretariat@zus.pl

  • Województwo

    lubuskie

  • Numer postępowania

    110000/271/1/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50323200-7 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    siedziba Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, w pokoju 278 (Kancelaria), w terminie do dnia 26.02.2018 roku do godz. 11°°.

  • Termin składania ofert

    26 lutego 2018  11:00

  • Dodatkowe informacje

    ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2018

    Osoba do kontaktu: Beata Musińska – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. 95-7395254, w godz. od 8.00 do 15.00, e-mail:beata.musinska@zus.pl.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lutego 2018  12:02

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lutego 2018  10:14

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 lutego 2018  13:03

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lutego 2018  13:47

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 marca 2018  12:37

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 marca 2018  14:09

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 kwietnia 2018  14:27