Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 lutego 2018 13:09
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach ZUS wchodzących w skład Regionu IX (Gorzów Wlkp., Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42
tel. 95-7395400, fax 95-7395454
e-mail: Gorzow-Sekretariat@zus.pl -
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
110000/271/1/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50323200-7 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
siedziba Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, w pokoju 278 (Kancelaria), w terminie do dnia 26.02.2018 roku do godz. 11°°.
-
Termin składania ofert
26 lutego 2018 11:00
-
Dodatkowe informacje
ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2018
Osoba do kontaktu: Beata Musińska – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. 95-7395254, w godz. od 8.00 do 15.00, e-mail:beata.musinska@zus.pl.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2018 12:02
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 lutego 2018 10:14
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 lutego 2018 13:03
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 lutego 2018 13:47
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 marca 2018 12:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 marca 2018 14:09
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia05 kwietnia 2018 14:27
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia