Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    8 sierpnia 2018  11:45

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Naprawa drzwi automatycznych w II Oddziale ZUS w Poznaniu, Inspektoracie: w Koninie, Środzie Wielkopolskiej, Gnieźnie i Biurze Terenowym w Słupcy.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań
    tel. 61 874 54 00
    fax. 61 877 28 50

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/273/17/2018-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Agnieszka Wiśniewska
    II Oddział ZUS w Poznaniu
    tel.: +48 61 874 53 00
    fax.: + 48 61 877 28 50
    e-mail: agnieszka.wisniewska08@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 - 14:00 (pn.-pt.)

    Termin składania ofert: 22-08-2018 r. do godziny 11:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 sierpnia 2018  08:30