Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 września 2018 11:49
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych do Oddziałów ZUS obsługiwanych przez Centrum Serwisu Informatycznego – Region IX
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 7395254, fax 95 7395454
-
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
110000/273/21/2018-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert: do dnia 24.09.2018r. do godz. 12:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 października 2018 15:28
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania