Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 kwietnia 2016  14:00

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/18/16

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Centrum Obsługi Telefonicznej, w tym dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie dwóch nowych lokalizacji.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia - Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    72541000-9 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego
    72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  • Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

    Nie dopuszcza się mozliwości składania ofert wariantowych

  • Termin wykonania zamówienia

    Patrz pole Dodatkowe informacje

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

    I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
    do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, minimum jedno wdrożenie systemu call center obejmującego więcej niż jedną lokalizację i co najmniej 80 stanowisk konsultanckich łącznie dla wszystkich lokalizacji. Warunek ten będzie także spełniony dla wdrożeń realizowanych i niezakończonych w terminie składania ofert, o ile do tego terminu spełniony jest warunek wdrożenia systemu call center obejmującego więcej niż jedną lokalizację i co najmniej 80 stanowisk konsultanckich łącznie dla wszystkich lokalizacji.
    3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    4. Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    II. WYMAGANE DOKUMENTY
    1) Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
    1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
    1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji;
    2) wykaz wykonanych lub wykonywanych wdrożeń (minimum jedno) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. I pkt 2 niniejszego ogłoszenia, z podaniem odbiorców, przedmiotu, liczby stanowisk konsultanckich, liczby lokalizacji, dat wykonania wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że wdrożenia te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ;
    3) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
    na potrzeby wykonywania zamówienia.
    1.2. Oświadczenia i dokumenty o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
    o udzielenie zamówienia:
    1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji;
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
    w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 oraz 10 i 11 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    7) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
    2) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób, lub przed notariuszem.
    3) Wykonawca zagraniczny:
    3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.2.:
    1) ppkt 2), 3), 4), 6) – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2) ppkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, 10 i 11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem – wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 3.1.
    III. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki oraz czy nie zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia na podstawie złożonych, przez Wykonawcę, wraz
    z ofertą oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego i określonych w Rozdziale IV SIWZ.
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
    Wykonawca spełnia albo Wykonawca nie spełnia poszczególnych warunków.

    IV. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE
    1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym:
    a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w II pkt 1.2 składa każdy z Wykonawców,
    b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy – wszyscy Wykonawcy wspólnie,
    c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

  • Informacja na temat wadium

    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 180.000,00 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100).

  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

    1) cena oferty: 94%
    2) czas wdrożenia Etapu I: 6%.

  • Miejsce i termin składania ofert

    Ofertę nalezy złożyc w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", pok. 104 do dnia 27.05.2016 r., do godz. 11.00.

  • Termin związania ofertą

    60 dni

  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    I. Dotyczy pola: "Termin wykonania zamówienia":
    Realizacja zamówienia będzie odbywała się Etapami:
    a) Etap Wstępny – do 30 dni od daty zawarcia umowy,
    b) Etap I – do 60 dni od daty zawarcia umowy,
    c) Etap II – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
    d) Etap III – do 30 dni od daty Odbioru Etapu II.
    II. Zmiany umowy:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji z wyłączeniem terminu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i będącym kryterium oceny ofert (Rozdział VII SIWZ) – jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty.
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany umowy w zakresie dokonania cesji wierzytelności na osoby trzecie.
    3. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
    4. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
    i Zamawiający.
    III. W przypadku wniesienia odwołania, Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu-wyłącznie na nr 22 667 17 33/36 lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl
    IV. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 14.04.2016 r.
    V. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego (www.zus.pl) w dniu publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
    VI. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Publikacja siwz (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 kwietnia 2016  09:10

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2016  09:43
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    jest
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 27.05.2016 r. do godziny 11:00.

    Powinno być
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 03.06.2016 r. do godziny 11:00.

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2016  07:26
  • Nazwa zmienionego pola

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

  • Treść zmiany

    jest
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy, zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia - Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    powinno być
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do wzoru umowy, zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia - Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2016  14:34

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 czerwca 2016  09:00
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Jest
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 27.05.2016 r. do godziny 11:00.

    Powinno być
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 01.07.2016 r. do godziny 11:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 czerwca 2016  08:39

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 czerwca 2016  10:04

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 czerwca 2016  08:39
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Otrzymuje brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 01.09.2016 r. do godziny 11:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 czerwca 2016  08:36

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 lipca 2016  08:21
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Otrzymuje brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 03.10.2016 r. do godziny 11:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 lipca 2016  10:13

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 września 2016  16:06

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 września 2016  16:08
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 31.10.2016 do godziny 11.00

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 października 2016  14:10
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 08.11.2016 r. do godziny 11:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 października 2016  13:57

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 listopada 2016  14:58
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 02.12.2016 r. do godziny 11:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 listopada 2016  15:22

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 grudnia 2016  09:34
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Jest

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 02.12.2016r. do godziny 11:00.

    Powinno być

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 11.01.2017 r. do godziny 11:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 grudnia 2016  10:35

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2017  14:07
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Jest
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 11.01.2017 r. do godziny 11:00.

    Powinno być
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, Skrzydło „C”, pok. 104, do dnia 02.02.2017r. do godziny 11:00.

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2017  14:21
  • Nazwa zmienionego pola

    Dodatkowe informacje

  • Treść zmiany

    Jest
    I. Dotyczy pola: "Termin wykonania zamówienia":
    Realizacja zamówienia będzie odbywała się Etapami:
    a) Etap Wstępny - do 30 dni od daty zawarcia umowy,
    b) Etap I – do 60 dni od daty zawarcia umowy,
    c) Etap II – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
    d) Etap III – do 30 dni od daty Odbioru Etapu II.

    Powinno być
    I. Dotyczy pola: "Termin wykonania zamówienia":
    Realizacja zamówienia będzie odbywała się Etapami:
    a) Etap Wstępny – do 60 dni od daty zawarcia umowy,
    b) Etap I – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
    c) Etap II – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
    d) Etap III – do 30 dni od daty Odbioru Etapu II.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2017  14:45

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2017  15:34
  • Nazwa zmienionego pola

    Informacja na temat wadium

  • Treść zmiany

    Jest
    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 180.000,00 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100).

    Powinno być
    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 stycznia 2017  10:31

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 marca 2017  13:12
  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01 - 748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/18/16

  • Określenie trybu zamówienia

    przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Centrum Obsługi Telefonicznej zwanego dalej COT, w tym dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie dwóch nowych lokalizacji.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do wzoru umowy, zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia - Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    72541000-9 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego
    72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru

    Do realizacji zamówienia, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę wykonawcy:
    Damovo Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21 B, 02-676 Warszawa, za łączną cenę brutto 3 688 307,54 zł.

    Oferta wybranego wykonawcy jest zgodna z ustawą - Prawo zamówień publicznych i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyskała największą liczę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert: cena oferty - 94%, czas wdrożenia Etapu I - 6%.

    Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną w kryterium oceny ofert: cena oferty - 94%, czas wdrożenia Etapu I - 6%.
    - oferta nr 1 NEWIND S.A., ul. Duńska 11, 54-427 Wrocław - całkowita cena oferty brutto 63,79 pkt, czas wdrożenia Etapu I 6 pkt, razem 69,79 pkt
    - oferta nr 2 MELLON POLAND Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 162 02-342 Warszawa - oferta odrzucona nie podlega ocenie
    - oferta nr 3 Damovo Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21 B, 02-676 Warszawa - całkowita cena oferty brutto 94 pkt, czas wdrożenia Etapu I 6 pkt, razem 100 pkt

  • Unieważnienie postępowania (uzasadnienie)

    nie dotyczy

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2017  14:52
  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01 - 748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/18/16

  • Określenie trybu zamówienia

    przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Centrum Obsługi Telefonicznej zwanego dalej COT, w tym dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie dwóch nowych lokalizacji.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do wzoru umowy, zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia - Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    72541000-9 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego
    72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru

    Uwzględniając wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 25 kwietnia 2017 r. (Sygn. akt KIO 684/17) Zamawiający unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty, dokonał ponownego badania i oceny ofert oraz odrzucił ofertę Damovo Polska Sp. z o.o.

    Do realizacji zamówienia, jako najkorzystniejszą, wybrano ofertę Wykonawcy:
    NEWIND S.A., ul. Duńska 11, 54-427 Wrocław, za łączną cenę brutto 5.435.050,20 zł.
    Oferta jest zgodna z ustawą - Prawo zamówień publicznych i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert cena oferty - 94%, czas wdrożenia Etapu I - 6%.

    Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną w kryterium oceny ofert: cena oferty - 94%, czas wdrożenia Etapu I - 6%.
    - oferta nr 1 NEWIND S.A., ul. Duńska 11, 54-427 Wrocław - całkowita cena oferty brutto 94 pkt, czas wdrożenia Etapu I 6 pkt, razem 100 pkt
    - oferta nr 2 MELLON POLAND Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa - oferta odrzucona nie podlega ocenie
    - oferta nr 3 Damovo Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21 B. 02-676 Warszawa - oferta odrzucona nie podlega ocenie



  • Unieważnienie postępowania (uzasadnienie)

    nie dotyczy

Ogłoszenie o zawarciu umowy (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 maja 2017  08:14
  • Tytuł

    Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01 - 748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Marianna Śledziewska
    tel. 22 667 17 18
    e-mail: marianna.sledziewska@zus.pl

  • Numer postępowania

    TZ/271/18/16

  • Określenie trybu zamówienia

    przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Centrum Obsługi Telefonicznej zwanego dalej COT, w tym dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie dwóch nowych lokalizacji.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do umowy, zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia - Rozbudowa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS”.

    Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    72541000-9 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego
    72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

  • Uzasadnienie wyboru wykonawcy

    Oferta wybranego wykonawcy spełnia wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych.

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy

    NEWIND S.A.
    ul. Duńska 11
    54-427 Wrocław

    Łączna cena oferty brutto 5.435.050,20 zł.