Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 maja 2016  12:15

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJ

  • Adres zamawiającego

    43-350 Bielsko-Biała
    ul. Krasińskiego 34

  • Województwo

    śląskie

  • Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie siwz

  • Numer postępowania

    020000/271/12/2016-CZP-11

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku A i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A i B w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34. 2.1. Roboty ogólnobudowlane 2.1.1.Roboty rozbiórkowe ścian, filarów i kolumn, stolarki drzwiowej, warstw posadzkowych, ścianek działowych, okładzin ściennych, kratek wentylacyjnych. 2.1.2.Wykonanie ścianek z płyt Gips-Karton, gładzi, okładzin ściennych, uzupełnienie tynków. 2.1.3.Wykonanie robót posadzkowych. 2.1.4.Wykonanie robót malarskich. 2.1.5.Wykonanie robót stolarskich - wymiana stolarki drzwiowej, remont konserwatorski stolarki drzwiowej. 2.1.6.Konstrukcja płyty stropowej i konstrukcja wsporcza klimatyzacji. 2.1.7.Wykonanie sufitów podwieszanych. 2.1.8.Wywóz gruzu i materiałów z demontażu na wysypisko. 2.2. Roboty instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej. 2.2.1.Roboty kanalizacyjne. 2.2.2.Roboty wodociągowe. 2.2.3. Przyłącza kanalizacyjne - roboty ziemne zewnętrzne. 2.2.4. Instalacja hydrantowa - wymiana instalacji hydrantowej, zabudowa zestawu hydroforowego. 2.3. Roboty instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 2.3.1.Wykonanie wentylacji mechanicznej. 2.3.2.Instalacja zasilania nagrzewnicy wentylacyjnej. 2.3.3.Wykonanie klimatyzacji wraz z montażem jednostki zewnętrznej i klimatyzatorów. 2.4. Roboty elektryczne i elektrotechniczne. 2.4.1.Demontaże istniejącej instalacji elektrycznej. 2.4.2.Montaż rozdzielni elektrycznej. 2.4.3.Montaż instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych. 2.4.4.Instalacja okablowania strukturalnego. 2.4.5.Przebudowa czujek p-poż. 3.Szczegółowy zakres prac określają: 1) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów - Segment A (Tom I), 2) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów - Segment B (Tom II), 3) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów, Schemat sufitów podwieszanych - Segment A (Tom III), 4) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów, Schemat sufitów podwieszanych - Segment B (Tom IV), 5) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych 230/400, 6) Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji części pomieszczeń, 7) Opis projektowanej konstrukcji przebudowy stropu nad parterem, budowa konstrukcji wsporczej centrali klimatyzacji oraz przekucia otworu drzwiowego, 8) Przedmiar robót, 9) Ekspertyza określająca stan techniczny elementów konstrukcji budynku ZUS dla możliwości przebudowy obiektu, 10) STWiOR - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
    ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

  • Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

  • Termin wykonania zamówienia

    Okres w dniach: 180.

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

    1. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY:

    1)spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
    1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada i przedłoży:

    a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.

    1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:

    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

    a)należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 (trzech) robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej*, każda o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    * przez „budynki użyteczności publicznej” - należy rozumieć obiekty rozumiane zgodnie z definicją zawartą w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422 ze zm.). tj. „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny” – z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów itp.

    Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

    a)wykaz w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 (trzech) robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej*, każda o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
    Dowodami są:
    poświadczenie;
    inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
    W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania ww. dowodów.

    b)złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ;

    1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

    a)dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń związanymi z obiektem budowlanym wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz posiadającą, co najmniej 5-letnią praktykę zawodową;

    b)dysponuje jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane i co najmniej 5-letnią praktykę zawodową;

    c)dysponuje jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 5-letnią praktyką zawodową;

    d)dysponuje jedną osobą posiadającą aktualny Status Certyfikowanego Instalatora Systemu Okablowania w postaci certyfikatu imiennego;

    e)dysponuje jedną osobą, posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89 poz. 828 i Nr 129, poz.1184, oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie aparatury kontrolno - pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji;

    f)dysponuje jedną osobą, posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89, poz.828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) do wykonywania pracy na stanowisku EKSPOLATACJI i DOZORU w zakresie: zasad i warunków wykonywania prac kontrolno-pomiarowych i montażowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV;

    g)dysponuje osobami posiadającymi doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia, w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

    Osoby wymienione w ppkt a),b),c) muszą być wpisane na listę właściwej Izby samorządu zawodowego.


    Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

    a)wykaz osób wraz z oświadczeniem o dysponowaniu osobami wymienionymi w pkt 1.3 lit. a, b, c, d, e, f, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;

    b)oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia, w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

    2) spełniają warunki, o których mowa w art. 24 ustawy:

    2.1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. ustawy, Wykonawca przedłoży:

    a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ;

    b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    2.2.dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

    a)listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2, pkt 5, ustawy, albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ).

    3. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, opisanych w ust. 1, wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1, a także dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

    3.1.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ;

    3.2.wykaz w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 (trzech) robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej*, każda o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

    3.3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;

    3.4.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    3.5.listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;

    3.6.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    3.7.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    3.8.wykaz osób wraz z oświadczeniem o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ;

    4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    4.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w :
    4.1.1 ust. 3 pkt 3.4, 3.6, 3.7. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że ,
    a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

    4.2.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 4.1.1. lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 4.1.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    4.3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

    4.4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

    5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
    5.1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
    5.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym:

    a)oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 3 pkt 3.2., 3.4. – 3.7. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców,
    b)oświadczenie i dokumenty wskazane w ust. 3 pkt 3.1., 3.3., 3.8. niniejszego rozdziału składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki); n) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie. (Pełnomocnictwo, należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie).

    Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 3.3. – 3.7. oraz przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – w formie oryginału.

  • Informacja na temat wadium

    Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 62 500,00 zł ( słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych 00/100)

  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

    1. Cena - 95
    2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane i instalacyjne - 2
    3. Termin realizacji - 3

  • Miejsce i termin składania ofert

    Termin składania ofert wyznaczono do dnia 15.06.2016 r. do godz. 10:00.
    Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro V, pok. 526

  • Termin związania ofertą

    30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w § 6 ust. 7 pkt 1), §11 ust. 2, §12 ust. 9, §13 ust. 4 i §23 ust. 6-7 wzoru umowy,zmiany treści Umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz ust. 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. 3. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową b) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c) niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji, d) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających albo wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji. 2) zmiana wynagrodzenia, o której mowa w § 6 ust. 4 z zastrzeżeniem § 6 ust. 5 wzoru umowy 4. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1) zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia.
    Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamówienie uzupełniające dotyczy: 1. Robót budowlano-montażowych; 2. Robót instalacyjno-sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych; 3. Robót instalacyjno-elektrycznych, okablowania strukturalnego i p.poż. Kwota jaką Zamawiający przewiduje na zamówienie uzupełniające stanowi: 100 640,69 zł. netto.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 czerwca 2016  10:11

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 czerwca 2016  13:03

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 czerwca 2016  13:37

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 czerwca 2016  13:11
  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJ

  • Adres zamawiającego

    ul. Krasińskiego 34
    43-350 Bielsko-Biała

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    020000/271/12/2016-CZP-11

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    Przebudowa budynku A i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A i B w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34.

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru

    Oferta nr 2
    P.U.H. „DOMBEX-M”
    Marek Kołodziejczyk
    Ul. Gen. Maczka 9
    43-300 Bielsko-Biała
    Cena brutto oferty: 2 113 828,38 zł;
    Gwarancja: 6 lat;
    Termin realizacji: 180 dni.
    Ilość punktów w kryterium cena (Kc) 95% - 95,00 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Gwarancja 2% - 1 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Termin realizacji 3% - 2,17 pkt.
    Łączna ilość punktów: 98,17 pkt.

    Uzasadnienie wyboru:
    Oferta w/w Wykonawcy zdobyła największą liczbę punktów w kryterium ceny, kryterium Gwarancji i kryterium Terminu Wykonania oraz spełniła wszystkie warunki zawarte w SIWZ.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) Zamawiający podaje nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. W ww. postępowaniu oferty nie podlegające odrzuceniu złożyły następujące firmy:

    Oferta nr 1
    Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr VI sp. z o.o.
    Ul. Żywiecka 13
    43-300 Bielsko-Biała
    Cena brutto oferty: 2 431 978,68 zł;
    Gwarancja – 10 lat;
    Termin realizacji: 130 dni.
    Ilość punktów w kryterium cena (Kc) 95% - 82,57 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Gwarancja 2% - 2 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Termin realizacji 3% - 3 pkt.
    Łączna ilość punktów: 87,57 pkt.

    Oferta nr 2
    P.U.H. „DOMBEX-M”
    Marek Kołodziejczyk
    Ul. Gen. Maczka 9
    43-300 Bielsko-Biała
    Cena brutto oferty: 2 113 828,38 zł;
    Gwarancja: 6 lat;
    Termin realizacji: 180 dni.
    Ilość punktów w kryterium cena (Kc) 95% - 95,00 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Gwarancja 2% - 1 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Termin realizacji 3% - 2,17 pkt.
    Łączna ilość punktów: 98,17 pkt.

    Oferta nr 3
    Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr II sp. z o.o.
    Ul. Podwale 33
    43-300 Bielsko-Biała
    Cena brutto oferty: 2 517 470,57 zł;
    Gwarancja: 5 lat;
    Termin realizacji: 180 dni.
    Ilość punktów w kryterium cena (Kc) 95% - 79,77 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Gwarancja 2% - 0 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Termin realizacji 3% - 2,17 pkt.
    Łączna ilość punktów: 81,94 pkt.

    Oferta nr 4
    Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane
    „A. Piaskowski i Spółka” sp. z o.o.
    Ul. Chopina 14
    41-300 Dąbrowa Górnicza
    Cena brutto oferty: 2 425 170,94 zł;
    Gwarancja: 6 lat;
    Termin realizacji: 160 dni.
    Ilość punktów w kryterium cena (Kc) 95% - 82,80 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Gwarancja 2% - 1 pkt.
    Ilość punktów w kryterium Termin realizacji 3% - 2,44 pkt.
    Łączna ilość punktów: 86,24 pkt.


    Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2164), umowa z wybranym Wykonawcą może zostać podpisana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej – jeżeli zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną i nie krótszym niż 10 dni jeżeli zostało przesłane w innej formie. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego.

Ogłoszenie o zawarciu umowy (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 lipca 2016  09:18
  • Tytuł

    przebudowa budynku A i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A i B w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34

  • Nazwa zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej

  • Adres zamawiającego

    ul. Krasińskiego 34
    43-350 Bielsko-Biała.

  • Województwo

    śląskie

  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Kierownik Centrum Zamówień Publicznych Pani Joanna Szwej tel. 33 8252715, e-mail joanna.szwej@zus.pl

  • Numer postępowania

    020000/271/12/2016-CZP-11

  • Określenie trybu zamówienia

    przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku A i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A i B w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34. 2.1. Roboty ogólnobudowlane 2.1.1.Roboty rozbiórkowe ścian, filarów i kolumn, stolarki drzwiowej, warstw posadzkowych, ścianek działowych, okładzin ściennych, kratek wentylacyjnych. 2.1.2.Wykonanie ścianek z płyt Gips-Karton, gładzi, okładzin ściennych, uzupełnienie tynków. 2.1.3.Wykonanie robót posadzkowych. 2.1.4.Wykonanie robót malarskich. 2.1.5.Wykonanie robót stolarskich - wymiana stolarki drzwiowej, remont konserwatorski stolarki drzwiowej. 2.1.6.Konstrukcja płyty stropowej i konstrukcja wsporcza klimatyzacji. 2.1.7.Wykonanie sufitów podwieszanych. 2.1.8.Wywóz gruzu i materiałów z demontażu na wysypisko. 2.2. Roboty instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej. 2.2.1.Roboty kanalizacyjne. 2.2.2.Roboty wodociągowe. 2.2.3. Przyłącza kanalizacyjne - roboty ziemne zewnętrzne. 2.2.4. Instalacja hydrantowa - wymiana instalacji hydrantowej, zabudowa zestawu hydroforowego. 2.3. Roboty instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 2.3.1.Wykonanie wentylacji mechanicznej. 2.3.2.Instalacja zasilania nagrzewnicy wentylacyjnej. 2.3.3.Wykonanie klimatyzacji wraz z montażem jednostki zewnętrznej i klimatyzatorów. 2.4. Roboty elektryczne i elektrotechniczne. 2.4.1.Demontaże istniejącej instalacji elektrycznej. 2.4.2.Montaż rozdzielni elektrycznej. 2.4.3.Montaż instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych. 2.4.4.Instalacja okablowania strukturalnego. 2.4.5.Przebudowa czujek p-poż. 3.Szczegółowy zakres prac określają: 1) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów - Segment A (Tom I), 2) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów - Segment B (Tom II), 3) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów, Schemat sufitów podwieszanych - Segment A (Tom III), 4) Projekt architektoniczno-wykonawczy z rozwiązaniami szczegółowymi projektowanych elementów, Schemat sufitów podwieszanych - Segment B (Tom IV), 5) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych 230/400, 6) Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o. wentylacji mechanicznej i klimatyzacji części pomieszczeń, 7) Opis projektowanej konstrukcji przebudowy stropu nad parterem, budowa konstrukcji wsporczej centrali klimatyzacji oraz przekucia otworu drzwiowego, 8) Przedmiar robót, 9) Ekspertyza określająca stan techniczny elementów konstrukcji budynku ZUS dla możliwości przebudowy obiektu, 10) STWiOR - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

  • Uzasadnienie wyboru wykonawcy

    Oferta w/w Wykonawcy zdobyła największą liczbę punktów w kryterium ceny, kryterium Gwarancji i kryterium Terminu Wykonania oraz spełniła wszystkie warunki zawarte w SIWZ.

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy

    P.U.H. „DOMBEX-M”
    Marek Kołodziejczyk
    Ul. Gen. Maczka 9
    43-300 Bielsko-Biała
    Cena brutto oferty: 2 113 828,38 zł;