Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    27 lipca 2016  15:00

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/39/16

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

    1. Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe.
    Część A – Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe:
    1) Serwer CPC1, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-61007, zlokalizowany w COO
    2) Serwer CPC2, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-66592, zlokalizowany w COO
    3) Serwer CPC3, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 83-11B3E, zlokalizowany w ZCOO
    4) Serwer CPC4, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593EE, zlokalizowany w COO
    5) Serwer CPC5, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593FE, zlokalizowany w COO

    Część B – Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych:
    1) Macierz dyskowa DS1000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75YX650, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 124
    2) Macierz dyskowa DSC000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75YN600, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 290
    3) Macierz dyskowa DS3000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75MC530, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 105,34
    4) Macierz dyskowa DSA000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75LL900, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 133,66
    5) Macierz dyskowa DSE000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75MD030, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 131,74
    6) Macierz dyskowa DS2800, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75DKL00, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 9,46
    7) Macierz dyskowa DS5800, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75DKXT0, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 14,34
    8) Stacja SSPC ZCOO, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 7513423, typ IBM 2805-MC5
    9) Stacja SSPC COO, zlokalizowana w COO, numer seryjny 7513421, typ IBM 2805-MC5

    Część C – Serwis pogwarancyjny przełączników FICON:
    1) Switch SW05, numer seryjny USB84640E5, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    2) Switch SW06, numer seryjny USB84440DN, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    3) Switch SW07, numer seryjny USB84640E0, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    4) Switch SW08, numer seryjny USB84340D9, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch

    2. Miejscem świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla części A, B, C są:
    COO C/ZUS 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, oraz ZCOO C/ZUS 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16.
    Wszystkie urządzenia, w obu lokalizacjach, są częścią centralnej platformy Mainframe i będą zarządzane z COO ZUS, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do wzoru Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
    4. Zamawiający nie wymaga dostępu do poziomów wsparcia Producenta (wsparcie poziomu Level 2 i 3).
    5. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
    50312100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
    72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
    72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
    72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
    6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wyżej wymienione części zamówienia w postępowaniu. Oferta może opiewać na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.

  • Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  • Termin wykonania zamówienia

    Termin realizacji zamówienia dla części A, B, C – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

    I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące warunki:
    1) w przypadku składania oferty na część „A” zamówienia: minimum dwie osoby, posiadające doświadczenie w realizacji usługi serwisu serwerów Mainframe, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń klasy Mainframe nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert;
    2) w przypadku składania oferty na część „B” zamówienia: minimum dwie osoby, posiadające doświadczenie w realizacji usługi serwisu macierzy dyskowych klasy Enerprise, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń macierzy dyskowych klasy Enerprise nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert;
    3) w przypadku składania oferty na część „C” zamówienia: minimum dwie osoby, posiadające doświadczenie w realizacji usługi serwisu przełączników FICON, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług przełączników FICON nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert
    Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób we wszystkich częściach zamówienia (A, B, C).
    3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    4. Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
    II. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
    1.1. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
    1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
    2) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia;
    3) w przypadku składania oferty na część „A”, zamówienia: wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej dwie osoby, posiadające doświadczenie w realizacji usługi serwisu serwerów Mainframe, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń klasy Mainframe nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 6A do SIWZ.
    4) w przypadku składania oferty na część „B” zamówienia: wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej dwie osoby, posiadające doświadczenie w realizacji usługi serwisu macierzy dyskowych klasy Enerprise, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń macierzy dyskowych klasy Enerprise nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6B do SIWZ.
    5) w przypadku składania oferty na część „C” zamówienia: wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej dwie osoby, posiadające doświadczenie w realizacji usługi serwisu przełączników FICON, przy czym każda z tych osób musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług przełączników FICON nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6C do SIWZ.
    1.2. oświadczenia i dokumenty o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
    1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 oraz 10 i 11 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    7) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

    1.3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
    1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
    2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
    3) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu (zaleca się dołączyć).
    2. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób, lub przed notariuszem.
    3. Wykonawca zagraniczny
    3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.2.:
    1) ppkt 2), 3), 4), 6)– składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, 10 i 11 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.1. Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem - wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 3.1.
    4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie.
    4.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 4.1., składają jedną ofertę, przy czym:
    a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.2 składa każdy z Wykonawców,
    b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp – wszyscy Wykonawcy wspólnie,
    c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
    5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    5.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki oraz czy nie zachodzą w stosunkudo Wykonawcy przesłanki wykluczenia na podstawie złożonych, przez Wykonawcę, wraz
    z ofertą oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego i określonych w SIWZ;
    5. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca – spełnia albo Wykonawca – nie spełnia poszczególnych warunków.

  • Informacja na temat wadium

    Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnych części (na każdą część oddzielnie):
    Część A - w wysokości: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
    Część B - w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
    Część C - w wysokości: 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100).

  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

    1. Cena oferty - 96 pkt
    2. Czas naprawy - 4 pkt

  • Miejsce i termin składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 06.09.2016 r. do godziny 09.00.

  • Termin związania ofertą

    60 dni

  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    I. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazało do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 27.07.2016 r.

    II. W przypadku wniesienia odwołania, Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu - wyłącznie na nr 22 667 17 33; 22 667 17 36 lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl

    III. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu jego realizacji – jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty w szczególności gdy:
    1) przedmiot Umowy zostanie objęty serwisem w wyniku zawarcia innej umowy przez Zamawiającego;
    2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
    3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy;
    4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania Umowy;
    5) konieczność zmiany Umowy wynika z rekomendacji zewnętrznego audytora;
    6) konieczność zmiany Umowy wynika z przyczyny siły wyższej.
    2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany Umowy w zakresie przeniesienia praw
    i obowiązków wynikających z Umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności.
    3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy wynikającą z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
    4. Zmiana postanowień Umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Umowie.
    5. Z wnioskiem o zmianę postanowień Umowy może wystąpić zarówno Wykonawca,
    jak i Zamawiający.

    IV. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

    V. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.zus.pl) w dniu publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

    VI. 8. Zamówienie udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 135.000 euro, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Publikacja siwz (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 sierpnia 2016  11:11

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 sierpnia 2016  13:00

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 sierpnia 2016  13:04
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 15.09.2016 r. do godz. 09.00

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 września 2016  10:01
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 16.09.2016 r. do godz. 09.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 września 2016  15:14

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 września 2016  13:58
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 23.09.2016 r. do godz. 09.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 września 2016  13:59

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 września 2016  11:03
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 30.09.2016 r. do godz. 09.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 września 2016  11:03

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 września 2016  15:36
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 11.10.2016 r. do godz. 09.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 września 2016  15:38

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 września 2016  13:33
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Pole otrzymuje następujące brzmienie:

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 04.10.2016 r. do godz. 09.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 września 2016  16:45

Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 października 2016  14:27
  • Nazwa zmienionego pola

    Miejsce i termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło "C", piętro I, pok. 104, do dnia 07.10.2016 r. do godz. 09.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 października 2016  14:28

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 października 2016  19:21
  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/39/16

  • Określenie trybu zamówienia

    Przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    1. Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe.
    Część A – Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe:
    1) Serwer CPC1, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-61007, zlokalizowany w COO
    2) Serwer CPC2, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-66592, zlokalizowany w COO
    3) Serwer CPC3, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 83-11B3E, zlokalizowany w ZCOO
    4) Serwer CPC4, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593EE, zlokalizowany w COO
    5) Serwer CPC5, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593FE, zlokalizowany w COO

    Część B – Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych:
    1) Macierz dyskowa DS1000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75YX650, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 124
    2) Macierz dyskowa DSC000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75YN600, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 290
    3) Macierz dyskowa DS3000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75MC530, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 105,34
    4) Macierz dyskowa DSA000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75LL900, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 133,66
    5) Macierz dyskowa DSE000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75MD030, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 131,74
    6) Macierz dyskowa DS2800, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75DKL00, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 9,46
    7) Macierz dyskowa DS5800, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75DKXT0, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 14,34
    8) Stacja SSPC ZCOO, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 7513423, typ IBM 2805-MC5
    9) Stacja SSPC COO, zlokalizowana w COO, numer seryjny 7513421, typ IBM 2805-MC5

    Część C – Serwis pogwarancyjny przełączników FICON:
    1) Switch SW05, numer seryjny USB84640E5, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    2) Switch SW06, numer seryjny USB84440DN, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    3) Switch SW07, numer seryjny USB84640E0, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    4) Switch SW08, numer seryjny USB84340D9, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch

    2. Miejscem świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla części A, B, C są:
    COO C/ZUS 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, oraz ZCOO C/ZUS 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16.
    Wszystkie urządzenia, w obu lokalizacjach, są częścią centralnej platformy Mainframe i będą zarządzane z COO ZUS, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do wzoru Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
    4. Zamawiający nie wymaga dostępu do poziomów wsparcia Producenta (wsparcie poziomu Level 2 i 3).
    5. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
    50312100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
    72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
    72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
    72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
    6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wyżej wymienione części zamówienia w postępowaniu. Oferta może opiewać na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru

    Część A – Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe

    1. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z uzasadnieniem jej wyboru:

    Wybrano ofertę nr 5, Wykonawcy Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, z ceną całkowitą 607 964,40 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów – 96,00 pkt, tj. w kryterium „C – cena oferty” – 96,00 pkt, w kryterium „T – czas naprawy” – 0,00 pkt.
    Jest to oferta z najniższą ceną.

    2. Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną w kryteriach oceny:

    Oferta nr 4 - Qumak S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 8 123 034,42 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 1 353 839,07 (7,19 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 36 godz. (4 punkty)
    Razem 11,19 punktów (IV miejsce)

    Oferta nr 5 - Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz
    Cena oferty z podatkiem VAT - 607 964,40 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 101 327,40 (96,00 punktów)
    Czas naprawy (4 %) 48 godz. (0 punktów)
    Razem 96,00 punktów (I miejsce)

    Oferta nr 6 - NIVER Sp. z o. o. Sp. k., ul. Tuwima 97, 90-031 Łódź
    Cena oferty z podatkiem VAT - 7 933 500,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 1 322 250,00 (7,36 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 7,36 punktów (VI miejsce)

    Oferta nr 7 - Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 2 583 118,08 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 430 519,68 (22,59 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 45 godz. (1 punkt)
    Razem 23,59 punktów (III miejsce)

    Oferta nr 9 - Konsorcjum firm: Engave Sp. z o. o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa (Lider Konsorcjum) oraz CompFort Meridian Polska S.A., Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa (Partner Konsorcjum)
    Cena oferty z podatkiem VAT - 5 991 945,03 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 998 657,50 (9,74 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 9,74 punktów (V miejsce)

    Oferta nr 11 - Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 2 191 860,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 365 310,00 (26,63 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 26,63 punktów (II miejsce)

    Część B – Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych

    1. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z uzasadnieniem jej wyboru:

    Wybrano ofertę nr 7, Wykonawcy Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, z ceną całkowitą 430 254,00 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów – 98,00 pkt, tj. w kryterium „C – cena oferty” – 96,00 pkt, w kryterium „T – czas naprawy” – 2,00 pkt.
    Jest to oferta z najniższą ceną.

    2. Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną w kryteriach oceny:

    Oferta nr 1 - MCSS Sp. z o. o., ul. Białoprądnicka 24c/53, 31-221 Kraków
    Cena oferty z podatkiem VAT - 1 741 679,67 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 290 279,94 (23,72 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 42 godz. (2 punkty)
    Razem 25,72 punktów (IV miejsce)

    Oferta nr 2 - Atos Polska S.A., ul. Królewska 16, 00-103 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 1 352 700,96 zł
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz.
    Razem punktów - nie podlega ocenie. Wykonawca wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) i 5) ustawy Pzp

    Oferta nr 3 - CompFort Meridian Polska S.A., Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 1 918 800,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 319 800,00 (21,53 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 21,53 punktów (VI miejsce)

    Oferta nr 4 - Qumak S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 3 059 359,20 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 509 893,20 (13,50 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 36 godz. (4 punkty)
    Razem 17,50 punktów (VII miejsce)

    Oferta nr 5 - Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz
    Cena oferty z podatkiem VAT - 600 916,50 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 100 152,75 (68,74 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 68,74 punktów (II miejsce)

    Oferta nr 6 - NIVER Sp. z o. o. Sp. k., ul. Tuwima 97, 90-031 Łódź
    Cena oferty z podatkiem VAT - 959 400,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 159 900,00 (43,05 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 43,05 punktów (III miejsce)

    Oferta nr 7 - Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 430 254,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 71 709,00 (96,00 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 42 godz. (2 punkt)
    Razem 98,00 punktów (I miejsce)

    Oferta nr 11 - Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 1 832 703,52 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 305 450,57 (22,54 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 22,54 punktów (V miejsce)

    Część C – Serwis pogwarancyjny przełączników FICON

    1. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z uzasadnieniem jej wyboru:

    Wybrano ofertę nr 5, Wykonawcy Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, z ceną całkowitą 21 106,80 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów – 96,00 pkt, tj. w kryterium „C – cena oferty” – 96,00 pkt, w kryterium „T – czas naprawy” – 0,00 pkt.
    Jest to oferta z najniższą ceną.

    2. Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną w kryteriach oceny:

    Oferta nr 5 - Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz
    Cena oferty z podatkiem VAT - 21 106,80 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 3 517,80 (96,00 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 96,00 punktów (I miejsce)

    Oferta nr 6 - NIVER Sp. z o. o. Sp. k., ul. Tuwima 97, 90-031 Łódź
    Cena oferty z podatkiem VAT - 46 740,20 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 7 790,03 (43,35 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 43,35 punktów (II miejsce)

    Oferta nr 7 - Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 106 272,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 17 712,00 (19,07 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 36 godz. (4 punkty)
    Razem 23,07 punktów (III miejsce)

    Oferta nr 8 - (Konsorcjum firm o nazwie: BLUREMOTEIT.expert, utworzone z: BLUELAB.pl Łukasz
    Wysocki (Lider Konsorcjum), ul. Tumska 29/1, 02-430 Warszawa oraz REMOTE IT TEAM Damian Jajko (Partner Konsorcjum) Przysietnica 70, 36-200 Brzozów.
    Cena oferty z podatkiem VAT - 202 654,80 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 33 775,80 (10,00 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 36 godz. (4 punkty)
    Razem 14,00 punktów (IV miejsce)

    Oferta nr 10 - ITC S.A., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 288 189,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 48 031,50 (7,03 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 36 godz. (4 punkty)
    Razem 11,03 punktów (V miejsce)

    Oferta nr 11 - Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 120 559,68 zł
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz.
    Razem punktów - nie podlega ocenie. Wykonawca wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) i 5) ustawy Pzp












  • Unieważnienie postępowania (uzasadnienie)

    nie dotyczy

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 stycznia 2017  13:41
  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5,
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/39/16

  • Określenie trybu zamówienia

    przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    1. Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe.
    Część A – Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe:
    1) Serwer CPC1, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-61007, zlokalizowany w COO
    2) Serwer CPC2, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-66592, zlokalizowany w COO
    3) Serwer CPC3, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 83-11B3E, zlokalizowany w ZCOO
    4) Serwer CPC4, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593EE, zlokalizowany w COO
    5) Serwer CPC5, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593FE, zlokalizowany w COO

    Część B – Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych:
    1) Macierz dyskowa DS1000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75YX650, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 124
    2) Macierz dyskowa DSC000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75YN600, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 290
    3) Macierz dyskowa DS3000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75MC530, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 105,34
    4) Macierz dyskowa DSA000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75LL900, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 133,66
    5) Macierz dyskowa DSE000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75MD030, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 131,74
    6) Macierz dyskowa DS2800, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75DKL00, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 9,46
    7) Macierz dyskowa DS5800, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75DKXT0, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 14,34
    8) Stacja SSPC ZCOO, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 7513423, typ IBM 2805-MC5
    9) Stacja SSPC COO, zlokalizowana w COO, numer seryjny 7513421, typ IBM 2805-MC5

    Część C – Serwis pogwarancyjny przełączników FICON:
    1) Switch SW05, numer seryjny USB84640E5, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    2) Switch SW06, numer seryjny USB84440DN, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    3) Switch SW07, numer seryjny USB84640E0, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    4) Switch SW08, numer seryjny USB84340D9, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch

    2. Miejscem świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla części A, B, C są:
    COO C/ZUS 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, oraz ZCOO C/ZUS 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16.
    Wszystkie urządzenia, w obu lokalizacjach, są częścią centralnej platformy Mainframe i będą zarządzane z COO ZUS, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do wzoru Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
    4. Zamawiający nie wymaga dostępu do poziomów wsparcia Producenta (wsparcie poziomu Level 2 i 3).
    5. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
    50312100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
    72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
    72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
    72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
    6. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na wyżej wymienione części zamówienia w postępowaniu. Oferta może opiewać na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru

    Część A - Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych (dalej: Zakład) wykonując wyrok Krajowej Izby Odwoławczej (dalej: KIO) z dnia 07 grudnia 2016 r. o sygn. akt KIO 2115/16, KIO 2116/16 informuje, że unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dokonaną w części A zamówienia w dniu 28 października 2016 r.

    Jednocześnie, zgodnie z ww. wyrokiem KIO, Zakład informuje o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert, w wyniku powyższego na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zakład informuje, że w przedmiotowym postępowaniu ponownie dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej i zgodnie z ww. regulacją prawną Zakład przedstawia następujące informacje:

    1. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w części A zamówienia wraz z uzasadnieniem jej wyboru:

    Wybrano ofertę nr 11, Wykonawcy Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa, z ceną całkowitą 2 191 860,00 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów - 96,00 pkt, tj. w kryterium "C - cena oferty" - 96,00 pkt, w kryterium "T - czas naprawy" - 0,00 pkt.


    2. Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną w kryteriach oceny:

    Oferta nr 4 - Qumak S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 8 123 034,42 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 1 353 839,07 (25,90 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 36 godz. (4 punkty)
    Razem 29,90 punktów (IV miejsce)

    Oferta nr 5 - Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz
    Cena oferty z podatkiem VAT - 607 964,40 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 101 327,40
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz.
    Razem punktów - nie podlega ocenie. Wykonawca wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
    Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4) i 5) ustawy Pzp.

    Oferta nr 6 - NIVER Sp. z o. o. Sp. k., ul. Tuwima 97, 90-031 Łódź
    Cena oferty z podatkiem VAT - 7 933 500,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 1 322 250,00 (26,52 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 26,52 punktów (V miejsce)

    Oferta nr 7 - Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 2 583 118,08 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 430 519,68 (81,46 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 45 godz. (1 punkt)
    Razem 82,46punktów (II miejsce)

    Oferta nr 9 - Konsorcjum firm: Engave Sp. z o. o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa (Lider Konsorcjum) oraz CompFort Meridian Polska S.A., Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa (Partner Konsorcjum)
    Cena oferty z podatkiem VAT - 5 991 945,03 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 998 657,50 (35,12 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 35,12 punktów (III miejsce)

    Oferta nr 11 - Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa
    Cena oferty z podatkiem VAT - 2 191 860,00 zł
    Cena brutto za m-c kalendarzowy (96%) - 365 310,00 (96,00 punktów)
    Czas naprawy (4 %) - 48 godz. (0 punktów)
    Razem 96,00 punktów (I miejsce)

  • Unieważnienie postępowania (uzasadnienie)

    nie dotyczy

Ogłoszenie o zawarciu umowy (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 lutego 2017  11:44
  • Tytuł

    Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe

  • Nazwa zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5,
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Pani Joanna Bąk
    joanna.bak@zus.pl
    tel. 22 667 17 29

  • Numer postępowania

    TZ/271/39/16

  • Określenie trybu zamówienia

    przetarg nieograniczony

  • Określenie przedmiotu zamówienia

    1. Serwis pogwarancyjny elementów i podzespołów środowiska Mainframe.
    Część A - Serwis pogwarancyjny serwerów Mainframe:
    1) Serwer CPC1, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-61007, zlokalizowany w COO
    2) Serwer CPC2, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 51-66592, zlokalizowany w COO
    3) Serwer CPC3, typ IBM 2817-M32, numer seryjny 83-11B3E, zlokalizowany w ZCOO
    4) Serwer CPC4, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593EE, zlokalizowany w COO
    5) Serwer CPC5, typ IBM 2818-M10, numer seryjny 83-593FE, zlokalizowany w COO

    Część B - Serwis pogwarancyjny macierzy dyskowych:
    1) Macierz dyskowa DS1000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75YX650, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 124
    2) Macierz dyskowa DSC000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75YN600, typ IBM DS8800, dostępna pojemność użytkowa [TB] 290
    3) Macierz dyskowa DS3000, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75MC530, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 105,34
    4) Macierz dyskowa DSA000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75LL900, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 133,66
    5) Macierz dyskowa DSE000, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75MD030, typ IBM DS8300, dostępna pojemność użytkowa [TB] 131,74
    6) Macierz dyskowa DS2800, zlokalizowana w COO, numer seryjny 75DKL00, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 9,46
    7) Macierz dyskowa DS5800, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 75DKXT0, typ IBM DS8100, dostępna pojemność użytkowa [TB] 14,34
    8) Stacja SSPC ZCOO, zlokalizowana w ZCOO, numer seryjny 7513423, typ IBM 2805-MC5
    9) Stacja SSPC COO, zlokalizowana w COO, numer seryjny 7513421, typ IBM 2805-MC5

    Część C - Serwis pogwarancyjny przełączników FICON:
    1) Switch SW05, numer seryjny USB84640E5, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    2) Switch SW06, numer seryjny USB84440DN, zlokalizowany w ZCOO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    3) Switch SW07, numer seryjny USB84640E0, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch
    4) Switch SW08, numer seryjny USB84340D9, zlokalizowany w COO, typ HP StorageWorks 4-256 SAN Director Switch

    2. Miejscem świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla części A, B, C są:
    COO C/ZUS 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, oraz ZCOO C/ZUS 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16.
    Wszystkie urządzenia, w obu lokalizacjach, są częścią centralnej platformy Mainframe i będą zarządzane z COO ZUS, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
    3. Zamawiający nie wymagał dostępu do poziomów wsparcia Producenta (wsparcie poziomu Level 2 i 3).
    4. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
    50312100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
    72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
    72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
    72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
    5. Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych na wyżej wymienione części zamówienia w postępowaniu.

  • Uzasadnienie wyboru wykonawcy

    Część A zamówienia:
    Wybrano ofertę nr 11, Wykonawcy Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa, z ceną całkowitą 2 191 860,00 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów - 96,00 pkt, tj. w kryterium "C - cena oferty" - 96,00 pkt, w kryterium "T - czas naprawy" - 0,00 pkt.

    Część B zamówienia:
    Wybrano ofertę nr 7, Wykonawcy Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, z ceną całkowitą 430 254,00 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów - 98,00 pkt, tj. w kryterium "C - cena oferty" - 96,00 pkt, w kryterium "T - czas naprawy" - 2,00 pkt.


    Część C zamówienia:
    Wybrano ofertę nr 5, Wykonawcy Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, z ceną całkowitą 21 106,80 złotych (z podatkiem VAT).
    Oferta najkorzystniejsza, jest zgodna z ustawą Pzp oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Otrzymała najwyższą łączną liczbę punktów - 96,00 pkt, tj. w kryterium "C - cena oferty" - 96,00 pkt, w kryterium "T - czas naprawy" - 0,00 pkt.

  • Nazwa (firma) i adres wykonawcy

    Część A zamówienia:
    Itprojekt Sp. z o. o., ul Poleczki 35, 02-822 Warszawa.

    Część B zamówienia:
    Techcroud Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa.

    Część C zamówienia:
    Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz.