Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
5 kwietnia 2018 08:49
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Adaptacja pomieszczeń po PKO na magazyny dokumentacji w Inspektoracie ZUS w Przasnyszu
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/271/5/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
- 45111300-1 Roboty rozbiórkowe
- 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
- 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
- 45262520-1 Roboty murowe
- 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
- 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
-
Termin składania ofert
20 kwietnia 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
2. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
- w zakresie proceduralnym - Marta Pomierna
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41.
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - Tomasz Świątkowski
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Referat Nieruchomości
tel. (24) 262-52-71 wew. 24-15
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 kwietnia 2018 14:48
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 maja 2018 11:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania