Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 września 2018  09:45

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont parkingu górnego i schodów wejściowych budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie przy al. Piłsudskiego 12

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Rzeszowie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 1775600180, ul. Al. Piłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 675 000, +e-mail MB_zampubl_rzeszow@zus.pl, faks 178 523 638.
    Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl

  • Numer postępowania

    350000/271/5/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)



    Część nr: 1
    Nazwa: Remont parkingu górnego Oddział ZUS w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12.

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty będą wykonane na podstawie posiadanego projektu budowlano-wykonawczego firmy Pracownia Projektowa Architektoniczno-Konstrukcyjna inż. Bartosz Ludomirski, który zawiera projekt budowlano – wykonawczy remontu parkingu górnego O/ZUS Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. W ramach zadania należy wykonać: - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej - rozbiórka istniejących obrzeży betonowych - rozbiórka istniejącej podbudowy z podsypki piaskowej - rozbiórka istniejącej podbudowy z chudego betonu - rozbiórka istniejącej izolacji płyty nad parkingiem podziemnym - rozbiórka istniejącego odwodnienia liniowego - odkucie istniejącego tynku na donicach - demontaż płytek cokołu - wycięcie istniejącego styropianu cokołu w celu prawidłowego wykonania izolacji na styku płyty stropowej parkingu oraz ściany - demontaż istniejącej kanalizacji opadowej odprowadzającej wody opadowe z parkingu górnego - rozbiórka istniejącej nawierzchni kostki w przestrzeni parkingu podziemnego w miejscach wymiany istniejącej kanalizacji opadowej i montażu studzienek rewizyjnych. - rozbiórka istniejących warstw pod nawierzchnią z kostki betonowej w przestrzenie wymiany istniejącej kanalizacji opadowej i montażu studzienek rewizyjnych. - skucie odparzonych i uszkodzonych tynków w miejscu powstałych zacieków na stropie i słupach w przestrzeni garażu podziemnego - oczyszczenie i przygotowanie podłoża pod izolację i nową nawierzchnię parkingu górnego - wykonanie izolacji przeciwwodnej - uzupełnienie betonem korytek powstałych po demontażu istniejącego odwodnienia liniowego. - wykonanie nowej warstwy nawierzchni parkingu górnego ze spadkiem - oczyszczenie i przygotowanie podłoża pod izolację i odtworzenie cokołu ściennego - wykonanie izolacji przeciwwodnej cokołu - ocieplenie cokołu - przyklejenie i spoinowanie płytek cokołowych - montaż wpustu odwadniającego z wkładką przeciwpożarową EI 30 - montaż odwodnienia liniowego - uzupełnienie tynku na donicach - oczyszczenie z rdzy i malowanie kratek wentylacyjnych w celu zabezpieczenia przed korozją - wykonanie dylatacji, wypełnienie spoin dylatacyjnych - montaż nowych rur spustowych - zabudowa studzienek rewizyjnych z osadnikiem na kanalizacji opadowej - wykonacie nowych odcieków kanalizacji opadowej w miejscach zabudowy studzienek. - odtworzenie warstw posadzkowych garażu podziemnego w miejscach wymiany kanalizacji opadowej - oczyszczenie i przygotowanie sufitu oraz słupów w przestrzeni garażu podziemnego - miejscowe uzupełnienie tynku na suficie i słupach w przestrzeni garażu podziemnego - malowanie sufitu i słupów. Zadanie to należy podzielić na dwa etapy. Pierwszy etap wykonać do dnia 10.12.208r., który zostanie rozliczony na podstawie kosztorysu powykonawczego i zapłacony 30 dni po odbiorze częściowym potwierdzonym protokołem odbioru oraz dostarczoną fakturą. Pozostałe prace należy wykonać do dnia 10.05.2019r. Pozostałe prace zostaną rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego po odbiorze reszty prac i potwierdzone protokołem odbiorczym oraz dostarczoną fakturą. W etapie I należy prowadzić tak prace aby część parkingu, która nie jest objęta pracami w roku 2018 pozostała do użytku pracowników O/ZUS. Możliwa Wizja lokalna po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Inwestora. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli: a) minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, b)pięcioletniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na zasadach określonych przepisami k.c. Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót / kosztorysie ofertowym podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń „równoważnych” Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia . Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45223300-9, 45233222-1, 45232410-9

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-05-10
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryterium Znaczenie
    cena 60,00
    okres gwarancji 35,00
    doświadczenie kierownika budowy 5,00


    Część nr: 2
    Nazwa: Remont schodów wejściowych do bufetu od ul. Głowackiego budynku O/ZUS Rzeszów.

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach tego zadania należ wykonać: - demontaż płytek i skucie nawierzchni betonowej na schodach i spoczniku. - demontaż konstrukcji betonowej zbrojonej - przygotowanie podłoża pod nowe stopnie i nową kostkę - położenie podsypki cementowej pod schody gr. 15cm - ułożenie palisady na schody na podsypce betonowej - ułożenie kostki na podsypce betonowej - demontaż i ponowny montaż wycieraczki ocynkowanej z wykonaniem nowego obramowania z kształtownika stalowego ocynkowanego. - czyszczenie i malowanie farbami elewacyjnymi murków przy schodach Wykonanie wszystkich prac należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Zadanie to należy wykonać do 10.12.2018r. Zalecana jest wizja lokalna po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Inwestora. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli: a) 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, b) pięcioletniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na zasadach określonych przepisami k.c. Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót / kosztorysie ofertowym podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń „równoważnych” Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia . Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45262520-2, 45453000-7, 45320000-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2018-12-10
    5) Kryteria oceny ofert:
    Kryterium Znaczenie
    cena 60,00
    okres gwarancji 35,00
    doświadczenie kierownika budowy 5,00

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Siedziba zamawiającego: Al. Piłsudskiego 12, 35- 075 Rzeszów pok. 26 Dziennik Podawczy

  • Termin składania ofert

    5 października 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia takich zamówień.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnioną do kontaktu są:

    w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Janusz Dusiński - Główny Specjalista Referat Nieruchomości T: 48 17/ 86-75-010, E: janusz.dusinski@zus.pl Godziny kontaktu z Wykonawcami 08:00- 14:00 (pn.- pt.)

    w sprawach formalnoprawnych: Janusz Żebracki - Specjalista, Stanowisko ds. zamówień publicznych, T: 48 17 86 75 284 E: janusz.zebracki@zus.pl Godziny kontaktu z Wykonawcami 06:30- 14:30 (pn.- pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 października 2018  10:13