Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    3 kwietnia 2018  15:39

  • Kategoria zakupowa

    Usługi ochrony

  • Tytuł postępowania

    KOMPLEKSOWĄ, CAŁODOBOWĄ OCHRONĘ FIZYCZNĄ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA W III ODDZIALE ZUS W WARSZAWIE

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS III Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    550000/271/12/2018-ZAP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    79710000-4 usługi ochroniarskie

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, całodobowa ochrona fizyczna obiektów, osób
    i mienia w III Oddziale ZUS w Warszawie.

  • Kryteria oceny ofert

    1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    1.1. Cena oferty brutto – 85%
    1.2. Doświadczenie wykonawcy - 15%
    2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
    3. W kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” (Ld), Wykonawcy zostanie przyznana punktacja za każdą wykazaną dodatkową usługę (ponad wymagane w warunku udziału w postępowaniu odnoszącym się do zdolności technicznej lub zawodowej) należycie wykonaną (lub nadal wykonywaną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na całodobowej ochronie osób i mienia w formie stałej ochrony fizycznej w budynkach użyteczności publicznej spełniającą łącznie nw. wymagania:
    - usługa była/jest świadczona 7 dni w tygodniu przez całą dobę,
    - usługa była/jest realizowana w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert,
    - usługa była/jest realizowana w budynkach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni min. 10 000 m2, w ramach jednej usługi.
    • Dodatkowe wytyczne odnośnie kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”:
    - do przyznania punktów w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” będą uwzględniane wyłącznie usługi ochrony wykonane albo wykonywane przez Wykonawcę, którego oferta jest oceniana,
    - wykazane w przedmiotowym kryterium usługi winny być potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, złożonymi wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert. Brak potwierdzenia należytego wykonania lub wykonywania skutkował będzie nieprzyznaniem punktacji w ww. kryterium.
    • Punktacja, którą można uzyskać w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” zostanie przyznana w następujący sposób:
    Ilość wykazanych usług Punktacja jaka zostanie przyznana Wykonawcy w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”
    2 usługi - 0 pkt
    (Wykonawca wykazując 2 usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu)
    3 usługi - 5 pkt
    4 usługi - 10 pkt
    5 i więcej usług - 15 pkt

    4. Liczba pkt jaką otrzyma oferta obliczana będzie według wzoru:
    P = C + Ld
    gdzie:
    P – łączna liczba pkt
    C – liczba pkt przyznana w „kryterium cena”
    Ld – liczba pkt przyznanych w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Wieloosobowym Stanowisku ds. Zamówień Publicznych piętro I, pok. 108, lub przesłać na adres Zamawiającego:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    III Oddział w Warszawie
    00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
    Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych pok. 108

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    11 kwietnia 2018  10:30

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 kwietnia 2018  15:03

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 czerwca 2018  13:50
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    1. Konsorcjum firm, któremu udzielono zamówienia:
    Agencja Ochrony Mienia MATPOL Sp. z o. o.
    ul. Dominikańska 33
    02-738 Warszawa
    MATPOL GRUPA Sp. z o.o.
    Ul. Dominikańska 33
    02-738 Warszawa
    MJK Sp. z o.o.
    ul. Dominikańska 33
    02-738 Warszawa
    Cena oferty: 270 367,53 zł
    2. Data udzielenia zamówienia: 23.04.2018 r.