Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
3 kwietnia 2018 15:39
-
Kategoria zakupowa
Usługi ochrony
-
Tytuł postępowania
KOMPLEKSOWĄ, CAŁODOBOWĄ OCHRONĘ FIZYCZNĄ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA W III ODDZIALE ZUS W WARSZAWIE
-
Nazwa zamawiającego
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
550000/271/12/2018-ZAP
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
79710000-4 usługi ochroniarskie
-
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, całodobowa ochrona fizyczna obiektów, osób
i mienia w III Oddziale ZUS w Warszawie. -
Kryteria oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.1. Cena oferty brutto – 85%
1.2. Doświadczenie wykonawcy - 15%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
3. W kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” (Ld), Wykonawcy zostanie przyznana punktacja za każdą wykazaną dodatkową usługę (ponad wymagane w warunku udziału w postępowaniu odnoszącym się do zdolności technicznej lub zawodowej) należycie wykonaną (lub nadal wykonywaną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na całodobowej ochronie osób i mienia w formie stałej ochrony fizycznej w budynkach użyteczności publicznej spełniającą łącznie nw. wymagania:
- usługa była/jest świadczona 7 dni w tygodniu przez całą dobę,
- usługa była/jest realizowana w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert,
- usługa była/jest realizowana w budynkach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni min. 10 000 m2, w ramach jednej usługi.
• Dodatkowe wytyczne odnośnie kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”:
- do przyznania punktów w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” będą uwzględniane wyłącznie usługi ochrony wykonane albo wykonywane przez Wykonawcę, którego oferta jest oceniana,
- wykazane w przedmiotowym kryterium usługi winny być potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, złożonymi wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert. Brak potwierdzenia należytego wykonania lub wykonywania skutkował będzie nieprzyznaniem punktacji w ww. kryterium.
• Punktacja, którą można uzyskać w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” zostanie przyznana w następujący sposób:
Ilość wykazanych usług Punktacja jaka zostanie przyznana Wykonawcy w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”
2 usługi - 0 pkt
(Wykonawca wykazując 2 usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu)
3 usługi - 5 pkt
4 usługi - 10 pkt
5 i więcej usług - 15 pkt
4. Liczba pkt jaką otrzyma oferta obliczana będzie według wzoru:
P = C + Ld
gdzie:
P – łączna liczba pkt
C – liczba pkt przyznana w „kryterium cena”
Ld – liczba pkt przyznanych w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Wieloosobowym Stanowisku ds. Zamówień Publicznych piętro I, pok. 108, lub przesłać na adres Zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
III Oddział w Warszawie
00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych pok. 108 -
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
11 kwietnia 2018 10:30
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2018 15:03
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia21 czerwca 2018 13:50
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
1. Konsorcjum firm, któremu udzielono zamówienia:
Agencja Ochrony Mienia MATPOL Sp. z o. o.
ul. Dominikańska 33
02-738 Warszawa
MATPOL GRUPA Sp. z o.o.
Ul. Dominikańska 33
02-738 Warszawa
MJK Sp. z o.o.
ul. Dominikańska 33
02-738 Warszawa
Cena oferty: 270 367,53 zł
2. Data udzielenia zamówienia: 23.04.2018 r.