Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
31 stycznia 2019 12:13
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Świadczenie serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Lublinie
-
Adres zamawiającego
ul. Tomasza Zana 36,38C;
20-601 Lublin -
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
200000/271/01/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej netto poniżej równowartości w złotych kwoty 144 000 euro, jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) eksploatowanych w Oddziałach ZUS: w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych (dalej: TJO) mieszczących się w lokalizacjach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 nw. zadania, opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ pn. OPZ. W każdym zadaniu wyodrębniono 4 części zamówienia:
1.1. Zadanie nr 1 dotyczy serwisu w postaci napraw i konserwacji oraz dostarczania materiałów eksploatacyjnych dla 313 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, rozliczanego wg płatności za stronę wydruku. Zadanie to podzielono na 4 nw. części:
• Część 1 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Biłgoraju”;
• Część 2 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Kielcach”;
• Część 3 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Lublinie”;
• Część 4 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Radomiu”;
1.2. Zadanie nr 2 dotyczy serwisu w postaci napraw i konserwacji 914 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych rozliczanych „klasycznie” (wg kosztów robocizny i części zamiennych), do których wykonawca nie będzie dostarczał materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów czy wkładów atramentowych. Zadanie to podzielono również na 4 nw. części:
• Część 5 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, realizowanych na zlecenie, na rzecz Oddziału ZUS w Biłgoraju”;
• Część 6 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, realizowanych na zlecenie, na rzecz Oddziału ZUS w Kielcach”;
• Część 7 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, realizowanych na zlecenie, na rzecz Oddziału ZUS w Lublinie”;
• Część 8 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, realizowanych na zlecenie, na rzecz Oddziału ZUS w Radomiu”;
Uwaga 1. Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą każdej z 8. części zamówienia chyba, że treść postanowienia stanowi inaczej.
2. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia (1 -8)
1.3. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
• zadanie nr 1 - 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego;
30125100-2– Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania. Wkłady barwiące.
• zadnie nr 2 - 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty, sporządzone w języku polskim, muszą być dostarczone w terminie do 12 lutego 2019r. do godziny 12:00 na adres: ZUS Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 38C, 20-601 Lublin, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C.
-
Termin składania ofert
12 lutego 2019 12:09
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie przewiduje się takich zamówień.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Ogłoszenie o zamówieniu będzie opublikowane w BZP w dniu 31 stycznia 2019r.
2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12 lutego 2019r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego - Lublin, ul. T. Zana 36A, IV piętro , sala nr 414.
3. Zamawiający ustala, że komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami może odbywać się w formie elektronicznej lub za pomocą faksu w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl; numer faksu: 81 535-74-02 Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017, poz. 1481 ze zm.), przez posłańca lub osobiście;
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 lutego 2019 14:38
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 lutego 2019 15:12
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 lutego 2019 14:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 lutego 2019 14:45
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 lutego 2019 15:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 lutego 2019 14:54
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2019 13:42
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 lutego 2019 14:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 marca 2019 14:21
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Włodzimierz Koczkodaj;
wlodzimierz.koczkodaj@zus.pl
81 535 77 94 lub 83 341 44 19 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia