Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 marca 2018  14:47

  • Tytuł postępowania

    Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    ul. Jachowicza 1,
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Usługi szkoleniowe 80500000-9

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    1.Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
    2.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji w następujących zakresach tematycznych:
    a.Część 1: „Lider w obliczu zmian – zarządzanie sobą i pracownikami” – szkolenie dla kadry kierowniczej
    b.Część 2: „Efektywna obsługa klientów w sytuacjach trudnych i konfliktowych” – szkolenie dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta
    c.Część 3: „Obsługa klienta z niepełnosprawnością” – szkolenie dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta
    3.Wymagany termin realizacji zamówienia:
    a.dla części 1 – od dnia 01.06.2018 r. do dnia 30.06.2018 r.
    b.dla części 2 i 3- od dnia 03.10.2018 r. do dnia 31.10.2018 r.

  • Kryteria oceny ofert

    Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
    - Cena oferty – 80 %
    - Doświadczenie zawodowe trenera w przeprowadzeniu szkoleń związanych ze wskazanym obszarem tematycznym – 20 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć osobiście bądź korespondencyjnie w zaklejonej kopercie na adres:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku,
    al. Jachowicza 1,
    09-402 Płock,
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok.211
    w terminie do dnia 09.04.2018 r. do godz. 12:00.
    Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz.15:00

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    9 kwietnia 2018  12:00

  • Dodatkowe informacje

    Osoby upoważnione do kontaktu:
    Pani Jolanta Sieradzka +48 24 2625271 wew. 2339
    Pan Paweł Rubinkowski tel. +48 24 2625271 wew. 2505

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 kwietnia 2018  14:32