Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 marca 2018 14:47
-
Tytuł postępowania
Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
ul. Jachowicza 1,
09-402 Płock -
Województwo
mazowieckie
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Usługi szkoleniowe 80500000-9
-
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
1.Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji w następujących zakresach tematycznych:
a.Część 1: „Lider w obliczu zmian – zarządzanie sobą i pracownikami” – szkolenie dla kadry kierowniczej
b.Część 2: „Efektywna obsługa klientów w sytuacjach trudnych i konfliktowych” – szkolenie dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta
c.Część 3: „Obsługa klienta z niepełnosprawnością” – szkolenie dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta
3.Wymagany termin realizacji zamówienia:
a.dla części 1 – od dnia 01.06.2018 r. do dnia 30.06.2018 r.
b.dla części 2 i 3- od dnia 03.10.2018 r. do dnia 31.10.2018 r. -
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
- Cena oferty – 80 %
- Doświadczenie zawodowe trenera w przeprowadzeniu szkoleń związanych ze wskazanym obszarem tematycznym – 20 % -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Ofertę należy złożyć osobiście bądź korespondencyjnie w zaklejonej kopercie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku,
al. Jachowicza 1,
09-402 Płock,
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok.211
w terminie do dnia 09.04.2018 r. do godz. 12:00.
Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz.15:00 -
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
9 kwietnia 2018 12:00
-
Dodatkowe informacje
Osoby upoważnione do kontaktu:
Pani Jolanta Sieradzka +48 24 2625271 wew. 2339
Pan Paweł Rubinkowski tel. +48 24 2625271 wew. 2505
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 kwietnia 2018 14:32
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania