Doradca ds. ulg i umorzeń - Strzelce Opolskie
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Opolu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Dochodów
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Strzelcach Opolskich
-
Adres miejsca pracy
ul. K. Miarki 2 a, 47-100 Strzelce Opolskie
-
Województwo
opolskie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. ulg i umorzeń - Strzelce Opolskie
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- prowadzi sprawy z zakresu umarzania, odstępowania od żądania zwrotu i udzielania ulg w spłacie należności, przyjmuje wnioski, dokonuje ich wstępnej analizy, udziela pomocy i instruktażu w wypełnianiu ww. wniosków, informuje klientów o ich realizacji oraz uzupełnia wnioski wewnętrzne o niezbędne informacje, a także sporządza projekty pism, postanowień i decyzji,
- prowadzi sprawy z zakresu umarzania i rozkładania na raty kosztów egzekucyjnych powstałych w toku postępowania egzekucyjnego w administracji prowadzonego przez Dyrektora Oddziału - przyjmuje informacje klientów o ich realizacji oraz uzupełnia wnioski wewnętrzne o niezbędne informacje, a także sporządza projekty pism, postanowień i decyzji,
- współpracuje z klientami a także dokonuje wstępnej analizy wniosków o udzielenie ulgi lub umorzenie należności w zakresie przepisów o pomocy publicznej,
- informuje klientów w zakresie ulg i umorzeń, w tym wydaje klientom broszury, ulotki i formularze
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i rozporządzeń do tej Ustawy
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność współpracy z innymi
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność podejmowania decyzji
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega)
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-12-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę o pracę na etat
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- ruchomy czas pracy
- rozwój zawodowy
- program szkoleń
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Dodatkowe informacje
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganej wiedzy i predyspozycji
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- proces rekrutacji oraz rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie ZUS w Strzelcach Opolskich
- do składania podań zachęcamy osoby niepełnosprawne
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 - piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29