Stanowisko ds. egzekucji 84/2024/RED
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Dochodów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Adres miejsca pracy
ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. egzekucji 84/2024/RED
-
Zadania
Zakres zadań:
Pracownik pełniący tę funkcję zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi lub obsługą klientów
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi MS Office
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- komunikatywność i terminowość
Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 14.11.2024r.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-11-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel, jakość i klienta
- elastyczna i nastawioną na rozwój
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach, potrafiącą rozwiązywać problemy
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
- pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
- pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek IV-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29