Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku opracowuje sprawy emerytalno-rentowe z ubezpieczeń społecznych, kapitał początkowy i inne świadczenia, w tym zlecone Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia);- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (;z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat);- kopie dokumentów, potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości wymaganej ustawy
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu formularza aplikacyjnego -
Termin, do którego należy składać dokumenty
12-11-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą i pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29