Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Krakowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Krakowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ustalanie prawa do świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych,
- ustalanie prawa do świadczeń podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, w tym opracowywanie korespondencji w takich sprawach,
- opracowywanie dokumentacji finansowej do wypłaty świadczeń,
- zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych osób pobierających zasiłki macierzyńskie i zasiłki w wysokości zasiłków macierzyńskich wypłacane przez Zakład,
- opracowywanie decyzji w sprawie prawa i wypłaty świadczeń wypłacanych przez Zakład, w tym decyzji dotyczących świadczenia rehabilitacyjnego oraz decyzji wydawanych w wyniku kontroli orzekania o czasowej niezdolności do pracy.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
- doświadczenie zawodowe związane z obsługą decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia społecznego.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej Ustawy,
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- umiejętność komunikacji i współpracy,
- nastawienia na rozwój.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectwa ukończenia szkoły średniej, wyższej),
- skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
Dodatkowe informacje:- poszukujemy 5 kandydatów na stanowisko,
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
przesłanych dokumentów nie zwracamy, - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
16-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
- elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6.00 a 09.00),
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
- pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 i 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się platforma schodowa,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29