Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 2
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Pabianicach
-
Adres miejsca pracy
ul. Kościuszki 31, 95-200 Pabianice
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( nauki społeczne, gospodarka i prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do Ustawy
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy Kodeksu Postępowania Administracyjnego w postępowaniu wobec płatników i ubezpieczonych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Pabianicach
ul. Kościuszki 31
95-200 Pabianice
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
18-10-2024
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29