Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji - na zastępstwo - ZUS I/Ciechanów
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Płocku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Umów Międzynarodowych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Ciechanowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Rzeczkowska 8, 06-400 Ciechanów
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji - na zastępstwo - ZUS I/Ciechanów
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, w tym m.in:
- Przygotowuje decyzje o ustaleniu kapitału początkowego osób zamieszkałych za granicą lub zamieszkałych w Polsce z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia za granicą, a także za opracowuje korespondencję w takich sprawach.
- Przygotowuje decyzje o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych ustalanych wg zreformowanych i dotychczasowych zasad podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, a także opracowuje korespondencję w takich sprawach.
- Sporządza i przekazuje do właściwych instytucji zagranicznych wnioski o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane: - wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego
- znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego
- znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 i 987/2009
Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
- potrafisz rozwiązywać problemy
- potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów)
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.
- wykształcenie średnie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-12-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
Proces rekrutacji odbędzie się w siedzibie Oddziału ZUS w Płocku i obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- test wiedzy ze znajomości wymienionych przepisów
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- umowa na czas zastępstwa
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Ciechanowie
Rzeczkowska 8
06-400 Ciechanów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29