Stanowisko Doradcy Płatnika Składek
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Świnoujściu
-
Adres miejsca pracy
ul. Piastowska 63, 72-600 Świnoujście
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko Doradcy Płatnika Składek
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji:
Zapewnia obsługę płatników składek w ramach e-Składki oraz pozostałych informacji związanych z prowadzeniem działalności oraz ubezpieczonych.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- podstawowa znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 125/24/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 2270-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 125/24/z'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne oraz niepodpisane nie będą rozpatrywane
- dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Inspektoratu ZUS w Świnoujściu
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
-
budynek 1 piętrowy, bez windy, z pomieszczeniem sanitarnym (na parterze) dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
-
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku
-
przed wejściem do budynku znajduje się pochylnia
-
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
-
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Wyniki naboru:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.
Uzasadnienie wyników naboru:
Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29