Stanowisko ds. analiz strategicznych (specjalista)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontrolingu
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. analiz strategicznych (specjalista)
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą o umiejętnościach analitycznych, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce obsługującą miliony ubezpieczonych! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Wesprzyj nas swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Możesz zyskać zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz współpracować z doświadczonymi fachowcami, oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, pracę w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Zakres najważniejszych zadań na stanowisku:
- uczestniczy w opracowaniu, wyliczaniu i analizie kluczowych wskaźników w poszczególnych obszarach działalności Zakładu (cele strategiczne Zakładu, cele w planie działalności Zakładu, system kluczowych wskaźników w zakresie zadań, procesów i projektów)
- opracowuje informacje zarządcze w zakresie danych i wskaźników, przygotowuje propozycje rekomendacji i monitoruje ich wykonanie, pozyskuje dane na potrzeby prowadzonych analiz
- uczestniczy w działaniach związanych z eksploatacją modułu SAP BW wspierającego system informacji zarządczej (korzysta z gotowych zapytań, buduje zapytania, uczestniczy we wdrażaniu nowych źródeł danych)
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania analiz lub przygotowywania i analizy zbiorów danych lub benchmarkingu lub opracowywania raportów i informacji zarządczych
- minimum 2 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość, ekonometria, statystyka, matematyka, systemy informacyjne)
- minimum 2 lata pracy związanej z analizą i opracowaniem danych, przygotowywaniem raportów i informacji zarządczych
- minimum 1 rok pracy w środowisku SAP
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- znajomość programu MS Excel w stopniu zaawansowanym
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
- umiejętność komunikacji i współpracy
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
Prosimy o następujące dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata (znajomość programu MS Excel - poziom zaawansowany)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko głównego specjalisty, który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. analiz strategicznych
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z wewnętrznym klientem ZUS,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29