Stanowisko ds. informacji ogólnej
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a
-
Adres miejsca pracy
ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. informacji ogólnej
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji dotyczącej zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.
- obsługa korespondencji dostarczanej w formie papierowej lub na informatycznym nośniku danych przez klientów zgłaszających się do TJO (w tym: przyjmowanie, wstępna weryfikacja, rejestracja i przekazywanie do właściwych komórek merytorycznych), przeznaczoną do realizacji przez back office w sytuacjach, gdy korespondencja dostarczana jest przez osoby trzecie lub gdy nie jest zastrzeżona do obsługi na innych stanowiskach SOK.
- wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy,
- znajomość KPA
- mile widziana znajomość technik obsługi klienta,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy z innymi,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- rzetelność, sumienność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. skany świadectw ukończenia szkoły wyższej).
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
11-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29