Stanowisko ds. koordynacji projektów UE
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontrolingu
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. koordynacji projektów UE
-
Zadania
Zakres zadań:
- monitorowanie i analiza krajowych oraz europejskich aktów prawnych i dokumentów programowych, w tym dokumentacji konkursowej Komisji Europejskiej i krajów EFTA, pod kątem możliwości pozyskiwania przez Zakład środków europejskich na dofinansowanie projektów ZUS
- opiniowanie projektów aktów prawnych i dokumentów programowych instytucji zarządzających środkami europejskimi, zgłaszanie uwag i propozycji zmian mających na celu zapewnienie ZUS możliwości pozyskania dofinansowania
- prezentowanie stanowiska Zakładu w trakcie spotkań, konferencji i seminariów dotyczących problematyki związanej z funduszami europejskimi
- analiza potrzeb oraz identyfikacja inicjatyw i planowanych projektów Zakładu w obszarach kwalifikujących się do współfinansowania ze środków europejskich
- wsparcie merytoryczne jednostek organizacyjnych Zakładu, konsultacje w zakresie przygotowania realizacji i rozliczania projektów finansowanych ze środków europejskich, pomoc ekspercka w zarządzaniu projektami
- monitorowanie i analiza stanu realizacji dofinansowanych projektów zgodnie z przyjętymi harmonogramami i zawartymi umowami
- weryfikacja kwalifikowalności kosztów przygotowywanych wniosków o płatność dla projektów
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów w administracji publicznej, konsultingu, realizacji projektów dofinansowanych ze środków UE
- minimum 5 lat stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (europeistyka, zarządzanie, ekonomia, administracja publiczna),
- minimum 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich realizowanych w obszarze administracji publicznej lub minimum 3 lata doświadczenia w zakresie przygotowywania i realizacji projektów informatycznych współfinansowanych ze środków europejskich
- studia podyplomowe: zarządzanie projektami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
- umiejętność komunikacji i współpracy
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzona w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line), podczas spotkania będzie weryfikowana umiejętność posługiwania się językiem angielskim
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od specjalisty do głównego specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. koordynacji projektów UE
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.,
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury),
- system premiowy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29