Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 sierpnia 2018 10:58
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont okresowy pomieszczeń archiwum Oddziału ZUS w Płocku zlokalizowanych przy ul. Tysiąclecia 10
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Płocku
Al. Jachowicza 1
09-402 Płock -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/273/18/2018
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert: 21.08.2018 r. do godz.12:00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 sierpnia 2018 12:49
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania