Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Elblągu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Umów Międzynarodowych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Elblągu
-
Adres miejsca pracy
ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
-
Zadania
Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, w tym m.in.:
- przygotowywanie decyzji o ustalenie kapitału początkowego, przygotowywanie decyzji o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych, osób zamieszkałych za granicą lub zamieszkałych w Polsce z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia za granicą, a także za opracowywanie korespondencji w takich sprawach,
-sporządzanie i przekazywanie do właściwych instytucji zagranicznych wniosków o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i prawa do emerytur i rent
Dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny (ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega),
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- oferty można składać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-01-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na realizacje celów
- nastawioną na rozwój
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
to zachęcamy do przesłania dokumentów, oferując:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek czteropiętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na trzecim i czwartym piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się podjazd,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29