Analityk ds. ulg i umorzeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Wniosków o Ulgę
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Analityk ds. ulg i umorzeń
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg należności z tytułu składek, kosztów egzekucyjnych, należności cywilnoprawnych, nienależnie pobranych świadczeń, bezpodstawnie pobranych świadczeń oraz ulg w postępowaniach egzekucyjnych.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, ekonomia, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- podstawowa znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- umiejętność przeprowadzania analizy finansowej lub analizy możliwości płatniczych będzie dodatkowym atutem
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność współpracy
- orientacja na cel i na jakość
- elastyczność
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-03-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na
dobę - konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29