Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem 7_2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres miejsca pracy
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
-
Województwo
lubuskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem 7_2025
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem:
- Ewidencjonuje i dokumentuje sprzedaż w zakresie działań departamentu/wydziału
- Zawiera umowy, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych, w tym związanych z refakturowaniem
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów administracyjnych
- Realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego. Dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów)
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, administracja, teleinformatyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub z obsługą administracyjną
Dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat oraz numeru oferty: 7.2025-KAD
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie niezbędne i pożądane oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj - na dole oferty (HRlink.pl)
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-02-2025
-
Oferujemy
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób
z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29