Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
-
Zadania
Zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem.
Zakres zadań na stanowisku:- Prowadzi gospodarkę majątkiem z wyłączeniem składników związanych z infrastrukturą informatyczną i produkcją poligraficzną.
- Prowadzi ewidencję majątku, magazyny, depozyty, kartoteki odzieży roboczej i ochronnej,
a także gospodarkę materiałową w tym podejmuje działania w zakresie optymalizacji zapasów magazynowych. - Monitoruje rozmieszczenie składników aktywów trwałych, wyjaśnia rozbieżności między stanem faktycznym a stanem ewidencyjnym oraz bierze udział w inwentaryzacji oraz likwidacji zużytych lub zbędnych składników
- Odpowiada za prawidłowe bieżące funkcjonowanie oraz wsparcie użytkowników końcowych w zakresie następujących modułów systemu SAP w TJO:
1) Modułu Księgowości Środków Trwałych (FI-AA)
2) Modułu Gospodarki Materiałowej (MM);
3) Modułu Sprzedaży i Dystrybucji (SD);
4) Systemu Zarządzania Umowami (CRM);
5) Systemu Zarządzania Zakupami (SRM).
- Koordynuje sprawy związane z eksploatacją pomieszczeń biurowych (w tym wyposażenia
w meble).
-
Wymagania
Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka),
- 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną minimum lub 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe
- znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą
- komunikatywną
- potrafiącą współpracować
- zorientowaną na cel i na jakość
- potrafiąca podejmować decyzje, rozwiązywać problemy,
To zachęcamy do przesłania dokumentów
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 104/2025,
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów:
- korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
- osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
- przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania
I Oddziału ZUS w PoznaniuDodatkowe informacje:
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
- w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
- do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób
z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29