Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kadrowo-Płacowy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27
-
Adres miejsca pracy
ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
-
Zadania
1. Prowadzi sprawy kadrowo-płacowe pracowników jednostki organizacyjnej.
2. Oblicza wynagrodzenia, zasiłki z ubezpieczenia społecznego, a także inne należności pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych.
3. Nalicza zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i sporządza deklaracje o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz sporządza informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy za rok podatkowy i dokonuje rocznych rozliczeń podatku.
4. Obsługuje program "Płatnik" w zakresie naliczonych składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne i Fundusz Pracy oraz przesyła elektronicznie dokumenty rozliczeniowe i zgłoszeniowe.
5. Opracowuje sprawozdawczość w zakresie spraw kadrowo-płacowych
6. Rozlicza czas pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Sporządza zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych oraz kapitału początkowego, zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń.
8. Informuje pracowników jednostki organizacyjnej w sprawach kadrowych i płacowych.
9. Prowadzi i archiwizuje dokumentację kadrowo-płacową.
10. Prowadzi sprawy związane z PPK. -
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum rok stażu pracy w obszarze kadrowo-płacowym
Pożądane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)
- minimum 1 rok doświadczenia w stosowaniu prawa pracy lub minimum 2 lata pracy związanej z prowadzeniem obsługi kadrowo-płacowejWymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- znajomość zasad dotyczących obsługi kadrowej i płacowej
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie zgłaszania do ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja, współpraca, elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- innowacyjnośćWymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek A - 5 kondygnacyjny, budynek B - 4 kondygnacyjny, budynek C - 7 kondygnacyjny, budynek D - 2 kondygnacyjny, budynek K - 2 kondygnacyjny,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych w Budynku A,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- winda ( brak w budynku B i D ),
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29