Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - specjalista
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Prewencji i Rehabilitacji
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - specjalista
-
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zakres najważniejszych zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- opracowuje, modyfikuje i wdraża rozwiązania systemowe w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- opracowuje i wdraża mechanizmy nadzorczo-kontrolne, w tym zarządzanie ryzykami operacyjnymi, ryzykami nadużyć, ryzykami korupcyjnymi i ryzykami w bezpieczeństwie informacji w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- opisuje procesy i nadzoruje ich realizację w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- koordynuje prace podległych komórek w terenowych jednostkach organizacyjnych w obszarze prewencji oraz przeprowadza w nich kontrole funkcjonalne
- koordynuje opracowywanie założeń oraz dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów na wybór projektów objętych dofinansowaniem oraz konkursów ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych, w tym przeprowadza kontrole w ramach konkursu ofert
- definiuje standardy jakości usług, obsługuje skargi klientów i interwencje, a także udziela informacji i wyjaśnień klientom instytucjonalnym w sprawach związanych z rehabilitacją leczniczą i dofinansowaniem
- opracowuje założenia merytoryczne do systemów informatycznych wspierających realizację zadań z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: ubezpieczenie społeczne, obsługa prawna, obsługa finansowa/ ekonomiczna, administracja, nadzór/ kontrola/ audyt, fizjoterapia, rehabilitacja ruchowa, dietetyka
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie, prawo, administracja, finanse, ekonomia, zdrowie publiczne, zarządzanie zdrowiem, rehabilitacja, fizjoterapia, bezpieczeństwo i higiena pracy)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programów MS Office w stopniu średnio zaawansowanym
- innowacyjność
- orientacja na jakość
- współpraca
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzającego wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i/lub sprawdzenie umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-06-2025
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29