Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Zielona Góra
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Adres miejsca pracy
ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra
-
Województwo
lubuskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Zielona Góra
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu Ms Office
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- komunikatywną i lubiącą pracę w zespole,
- zorientowaną na klienta,
- radzącą sobie w sytuacjach trudnych
To zachęcamy do składania dokumentów, które należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając " Aplikuj" na dole oferty.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
- umowa o pracę na etat, na okres próbny
- proces rekrutacji może obejmować sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Zielonej Górze
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-06-2025
-
Oferujemy
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Jesteśmy pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z kontaktem z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1,2,3 lub 4 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29