Stanowisko ds. organizacji i analiz - Toruń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Toruniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Organizacji i Analiz
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39
-
Adres miejsca pracy
ul. Mickiewicza 33/39 , 87-100 Toruń
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji i analiz - Toruń
-
Zadania
Zapewnia projektowanie struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
-
Wymagania
Niezbędne:
- Wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacja i zarzadzanie, ubezpieczenia społeczne, obsługa prawna, ekonomia, administracja publiczna,
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem,
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo, statystyka),
- minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi lub pracy biurowej związanej z obsługą prawną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość standardów i wytycznych kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych, wydanych na podstawie art.69 ust. 3 i 4 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, inne niezbędne.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-03-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika,
- umowa na czas określony/nieokreślony,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach.
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29