• Przejdź do treści
  • Przejdź do mapy strony
Przejdź do bip.gov.pl
    • Amniejsza czcionka
    • Awiększa czcionka
  • Tryb wysokiego kontrastu
  • Informacje dla osób niesłyszących
Szukaj
Należy wpisać frazę wyszukiwania

Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej ZUS

Biuletyn Informacji Publicznej ZUS

Strona główna ZUS Strona główna ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

  • O ZUS
  • Finanse
  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Obsługa Klienta
  • Inne
  • zwiń/rozwiń menu O ZUS
  • zwiń/rozwiń menu Finanse
  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • zwiń/rozwiń menu Obsługa Klienta
  • zwiń/rozwiń menu Inne
Strona główna
  1. Biuletyn Informacji Publicznej/
  2. Oferty pracy/

Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

Szczegóły oferty pracy

  • Nazwa jednostki organizacyjnej

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

  • Nazwa komórki organizacyjnej

    Wydział Zasiłków

  • Miejsce pracy

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

  • Adres miejsca pracy

    ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych

  • Województwo

    dolnośląskie

  • Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego

    Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

  • Zadania

    Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

  • Wymagania

    Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
    Niezbędne:
    - wykształcenie wyższe
    Mile widziane:
    - wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)

    - minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową

    Wymagania dodatkowe

    - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
    - znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
    - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
    -orientacja na cel,
    -orientacja na jakość,
    -komunikacja.

    Wymagane dokumenty:

    - CV
    - list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
    - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

    Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

    Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce ’Praca w ZUS’.

    Miejsce składania dokumentów:

    Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

    Termin składania ofert: 22.04.2021 r.

    Dodatkowe informacje:

    - oferta dotyczy 2 stanowisk pracy

    - nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
    - oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
    - dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
    - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
    - proces rekrutacji może obejmować test wiedzy o ZUS oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu lub w formie zdalnej (w przypadku zaostrzenia przepisów bezpieczeństwa)
    - miejsce wykonywania pracy:

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział Wałbrzych
    Pl. Grunwaldzki 1
    58-390 Wałbrzych

  • Termin, do którego należy składać dokumenty

    22-04-2021

  • Oferujemy

    Oferujemy:
    - umowę na czas określony,
    - możliwość rozwoju zawodowego
    - bogaty pakiet świadczeń socjalnych

    Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Wyposażenie stanowiska pracy:

    - sprzęt komputerowy
    - sprzęt biurowy

    Warunki wykonywania pracy:
    polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
    - konieczność odbywania podróży służbowych,
    - budynek 6-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
    - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
    - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
    - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

APLIKUJ

Powrót do listy ofert pracy

Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów (plik pdf, 456 kb)

  • Kontakt
  • Mapa strony
  • Deklaracja dostępności
  • Rejestr zmian
  • Redakcja
  • Informacje dla osób niesłyszących
  • Zgłoś nadużycie
  • Ustawa o dostępie do informacji publicznej
  • Wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej
Do góry
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij informację o ciasteczkach