Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres miejsca pracy
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
-
Zadania
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
-orientacja na cel,
-orientacja na jakość,
-komunikacja.Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodoweJeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce ’Praca w ZUS’.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 22.04.2021 r.
Dodatkowe informacje:
- oferta dotyczy 2 stanowisk pracy
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji może obejmować test wiedzy o ZUS oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu lub w formie zdalnej (w przypadku zaostrzenia przepisów bezpieczeństwa)
- miejsce wykonywania pracy:Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział Wałbrzych
Pl. Grunwaldzki 1
58-390 Wałbrzych -
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-04-2021
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę na czas określony,
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.