Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji – lekarz/ fizjoterapeuta
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
 - 
                        
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
 - 
                        
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
 - 
                        
Województwo
mazowieckie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji – lekarz/ fizjoterapeuta
 - 
                        
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zakres najważniejszych zadań:
- rozpatruje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej w ośrodku rehabilitacyjnym
 - przeprowadza, wspólnie z komórką wewnętrzną, kontrole w ramach konkursu ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych oraz kontrole realizacji programu rehabilitacji leczniczej w ośrodkach rehabilitacyjnych
 - nadzoruje poprawność ewidencjonowania danych dotyczących przebiegu rehabilitacji leczniczej
 - analizuje informacje o przebytej rehabilitacji leczniczej, w tym weryfikuje zgodność realizacji programów rehabilitacji z zawartymi z ośrodkami rehabilitacyjnymi umowami
 
 - 
                        
Wymagania
Wymagania w przypadku stanowiska ds. realizacji rehabilitacji - lekarz
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe medyczne - lekarz medycyny
 - minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z praktyką lekarską (wykonywanie zawodu lekarza), orzecznictwem lekarskim, działalnością naukową w dyscyplinach: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
 
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe medyczne - tytuł specjalisty (w szczególności w następujących specjalizacjach: rehabilitacja medyczna, kardiologia, pulmonologia, neurologia, ortopedia i traumatologia narządu ruchu, reumatologia, otolaryngologia, audiologia i foniatria, psychiatria, zdrowie publiczne
 
Wymagania w przypadku stanowiska ds. realizacji rehabilitacji - fizjoterapeuta
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (fizjoterapia)
 - minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z fizjoterapią (rehabilitacją ruchową)
 
Mile widziane:
- tytuł specjalisty w dziedzinie fizjoterapii
 
W przypadku obu stanowisk:
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi MS Office w stopniu średniozaawansowanym
 - umiejętność rozwiązywania problemów
 - orientacja na jakość
 - komunikacja
 - współpraca
 
Wymagane dokumenty:
- CV
 - list motywacyjny
 - skany dokumentów potwierdzającego wykształcenie
 - skany dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe
 
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")
Dodatkowe informacje:
- możliwość wykonywania pracy w jednostce terenowej Zakładu (praca będzie mogła być realizowana w siedzibie Centrali lub w innej placówce ZUS w całym kraju)
 - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną, przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS
 - Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
 - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana.
 - Dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
 
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-11-2025
 - 
                        
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
 - sprzęt biurowy.
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie,
 - budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
 - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
 - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
 - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
 - drzwi przy wejściu otwierają się automatycznie,
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
 
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29