Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Orzecznictwa Lekarskiego i Prewencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Szczecinie ul. Citroena 2
-
Adres miejsca pracy
ul. Citroena 2, 70-769 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej:
Poszukujemy osób myślących o karierze w zawodach medycznych (absolwentów szkół/ uczelni medycznych) lub o współpracy z kadrą medyczną, do ciekawej i rozwijającej pracy. Zostań ASYSTENTKĄ/ASYSTENTEM LEKARZA w ZUS, a wykonując powierzone zadania uzyskasz unikalne doświadczenie pozwalające wykorzystać w praktyce Twój medyczny profil wykształcenia lub doświadczenie z pracą w dużej, stabilnej firmie.
Pracownik zatrudniony na stanowisku w szczególności:
- przygotowuje informacje pomocnicze dla lekarza w prowadzonym postępowaniu orzeczniczym / w postępowaniu odwoławczym
- wprowadza w systemach informatycznych dane i informacje dotyczące prowadzonych postępowań orzeczniczych
- podejmuje w zakresie wskazanym przez lekarza decyzje w prowadzonych postępowaniach w przypadkach nie wymagających rozstrzygnięcia kwestii medycznych
- przygotowuje i przedstawia lekarzowi wnioski lub dokumentację z analizy sprawy
- opracowuje i podpisuje w imieniu lekarza korespondencję kierowaną do klientów i innych podmiotów uczestniczących w postępowaniu
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną lub minimum 1 rok pracy w zawodzie medycznym
Mile widziane:
- wyższe (medyczne, administracja, prawo, ubezpieczenia społeczne, nauki ekonomiczne)
- minimum 2 lata pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na klienta
- orientacja na cel i jakość
- komunikacja
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 48/25/z
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 2270-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 48/25/z
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 pracowników na stanowisko
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- miejsce świadczenia pracy: ZUS O/Szczecin ul. Citroena 2
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-05-2025
-
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet benefitów
- bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych i wyjść kulturalnych, dofinansowanie do wypoczynku.
- system premiowy
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
-
budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
-
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze lub pierwszym piętrze budynku
-
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29