Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami 37/2022 - Oferty pracy - Biuletyn Informacji Publicznej
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami 37/2022
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami 37/2022
-
Zadania
- przygotowywanie materiałów do postępowań przetargowych na projektowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych (min przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, programu funkcjonalnego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia i inne)
- sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych
- prowadzenie spraw formalno - prawnych zadań inwestycyjnych w tym przygotowanie kompleksowej dokumentacji spraw formalno - prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji
- dokonywanie odbioru i rozliczeń inwestycji/robót budowlanych
- sporządzanie projektu planu rzeczowo - finansowego w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz działalności remontowej wraz z przygotowaniem wniosku o wprowadzenia zadania do planu
- opracowywanie i analiza planów zagospodarowania powierzchni oraz planów zarządzania nieruchomościami
- koordynowanie i wykonywanie przeglądów okresowych badań w obiektach
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura, instalacje elektryczne)- doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji lub remontów
- doświadczenie w zakresie przygotowania opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych
- umiejętność określenia technologicznej kolejności realizacji robót budowlanych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne),
- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami,
- uprawnienia budowlane
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zakresie przygotowania opisów przedmiotu zamówienia do wniosków przetargowych ,
- umiejętność kosztorysowania,
- umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej,
- umiejętność określenia technologicznej kolejności realizacji robót budowlanych,
- doświadczenie w prowadzeniu, nadzorowaniu i odbieraniu robót budowlanych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- mile widziana obsługa aplikacji Norma Pro oraz systemu SAP,
- znajomość Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Energetyczne, Ustawa o Gospodarce Nieruchomościami
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty: 37/2022
- skan dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe:
- poszukujemy jednego pracownika na stanowisko
- proces rekrutacyjny obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności w siedzibie II Oddziału ZUS w Poznaniu lub w formie zdalnej (na wypadek zaostrzenia przepisów bezpieczeństwa)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-05-2022
-
Oferujemy
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-kondygnacyjny z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego (tylko parter)
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.