Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Legnicy
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Legnicy
-
Adres miejsca pracy
ul. Wł. Grabskiego 26, 59-220 Legnica
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Osoba na tym stanowisku m.in.:
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.
- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.
- Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
- Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne lub inne kierunki techniczne).
Mile widziane:
- minimum 2 pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
Konstrukcyjno-budowlanej lub 2. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: 1) elektrycznych i elektroenergetycznych, lub 2) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu projektów realizowanych z wykorzystaniem Funduszy Europejskich
- mile widziane doświadczenie w zakresie działalności inwestycyjno-remontowej,
- mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań o zamówienie publiczne w zakresie robót budowlanych, eksploatacji urządzeń, środków trwałych,
- umiejętność prowadzenia rozliczeń finansowych kosztów działalności inwestycyjno-remontowej (również z wynajmu lokali podmiotom obcym),
- znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo budowlane, Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tych ustaw,
- umiejętność kosztorysowania, mile widziana umiejętność obsługi aplikacji Norma 3,
- umiejętność obsługi programu AutoCad oraz pakietu Ms Office,
- orientacja na cel i orientacja na jakość,
- elastyczność, umiejętność komunikacji i współpracy,
- nastawienie na rozwój, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.
Wymagane dokumenty:- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
- tylko w przypadku przekazania tradycyjnej aplikacji pocztą lub złożenia jej w oddziale - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).
Sposób aplikowania:Zachęcamy do przesyłania dokumentów przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.
Oferty tradycyjne można składać na Sali Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej lub przesyłać na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Legnicy
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. W. Grabskiego 26
59-220 Legnica
z dopiskiem 'OFERTA PRACY'Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica - tel. 76 876 42 34.
Dodatkowe informacje:- skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- za datę złożenia dokumentów za pośrednictwem poczty przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy,
- rozpatrywane będą oferty kompletne, złożone w wymaganym terminie, zgodne z wymaganiami formalnymi,
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji.
Wymagana klauzula (dotyczy aplikacji tradycyjnych):
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.'
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'. -
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-05-2025
-
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
- system premiowy, 13-stą pensję, nagrody okolicznościowe,
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6 a 8).
Do aplikowania zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29