• Przejdź do treści
  • Przejdź do mapy strony
Przejdź do bip.gov.pl
    • Amniejsza czcionka
    • Awiększa czcionka
  • Tryb wysokiego kontrastu
  • Informacje dla osób niesłyszących
Szukaj
Należy wpisać frazę wyszukiwania

Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej ZUS

Biuletyn Informacji Publicznej ZUS

Strona główna ZUS Strona główna ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

  • O ZUS
  • Finanse
  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Obsługa Klienta
  • Inne
  • zwiń/rozwiń menu O ZUS
  • zwiń/rozwiń menu Finanse
  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • zwiń/rozwiń menu Obsługa Klienta
  • zwiń/rozwiń menu Inne
Strona główna
  1. Biuletyn Informacji Publicznej/
  2. Oferty pracy/

stanowsko ds. rozliczeń

Szczegóły oferty pracy

  • Nazwa jednostki organizacyjnej

    ZUS Oddział we Wrocławiu

  • Nazwa komórki organizacyjnej

    Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 1

  • Miejsce pracy

    ZUS II Inspektorat we Wrocławiu

  • Adres miejsca pracy

    ul. Litomska 36, 53-641, Wrocław

  • Województwo

    dolnośląskie

  • Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego

    stanowsko ds. rozliczeń

  • Zadania

    Cel stanowiska:

    Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

  • Wymagania

    Wymagania formalne:

    Niezbędne:
    - wykształcenie średnie
    Mile widziane:
    - wykształcenie wyższe (ekonomia, gospodarka, administracja)
    - minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

    Wymagania dodatkowe:

    - umiejętność obsługi pakietu MS Office
    - znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
    - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
    - znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
    - umiejętność współpracy
    - radzenie sobie w trudnych sytuacjach
    - komunikacja

    Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

    Wymagane dokumenty:

    - CV
    - list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
    - skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

    Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli o następującej treści:
    ’Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.’

    Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

    Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce ’Praca w ZUS’.

    Dodatkowe informacje:

    - poszukujemy kandydata na umowę na czas zastępstwa

    - proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wiedzy merytorycznej

    - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne

    - oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane

    - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana

  • Termin, do którego należy składać dokumenty

    21-04-2021

  • Oferujemy

    Oferujemy:

    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    możliwość rozwoju zawodowego

    bogaty pakiet świadczeń socjalnych

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Wyposażenie stanowiska pracy:

    sprzęt komputerowy
    sprzęt biurowy

    Warunki wykonywania pracy:

    spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
    polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
    wiążą się z kontaktem z klientem zewnętrznym i wewnętrznym ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
    drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
    w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

APLIKUJ

Powrót do listy ofert pracy

Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów (plik pdf, 456 kb)

  • Kontakt
  • Mapa strony
  • Deklaracja dostępności
  • Rejestr zmian
  • Redakcja
  • Informacje dla osób niesłyszących
  • Zgłoś nadużycie
  • Ustawa o dostępie do informacji publicznej
  • Wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej
Do góry
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij informację o ciasteczkach