Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Elblągu
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Prawnej
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Elblągu
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg
 - 
                        
Województwo
warmińsko-mazurskie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego
 - 
                        
Zadania
Zapewnienie obsługi prawnej w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.
 - 
                        
Wymagania
Wymagania formalne na oferowanym stanowisku
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
 
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 1 rok pracy związanej z obsługą prawną
 
Dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
 - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
 - znajomość Kodeksu postępowania cywilnego dział III - postępowanie w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
 - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
 - umiejętność analizy logicznej,
 - umiejętność obsługi pakietu MS Office.
 
Wymagane dokumenty
- CV,
 - list motywacyjny (ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega),
 - skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
 - oferty można składać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
 
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy, niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
 - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika,
 - oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane,
 - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
 - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy.
 
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-10-2025
 - 
                        
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą
- komunikatywną i lubiącą współpracę
 - zorientowaną na cel pracy
 - nastawioną na rozwój
 - potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach
 
to zachęcamy do przesłania dokumentów, oferując:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - możliwość rozwoju zawodowego
 - bogaty pakiet świadczeń socjalnych
 
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
 - sprzęt biurowy
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie,
 - konieczność wykonywania pracy poza biurem
 - konieczność odbywania podróży służbowych,
 - budynek czteropiętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze budynku,
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na drugim piętrze,
 - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
 - przy wejściu do budynku znajduje się podjazd,
 - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
 
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Wiktor Załęski, Tolkmicko
Izabela Marciniak, Elbląg
Angelika Gigiel, Elbląg
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29