Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Warszawie
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Warszawie
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
 - 
                        
Województwo
mazowieckie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
 - 
                        
Zadania
Cel istnienia stanowiska
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
 - 
                        
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
 
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
 
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
 - podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
 - podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
 - umiejętność obsługi pakietu MS Office
 
- orientacja na cel/orientacja na jakość
 - komunikacja
 - współpraca
 - elastyczność
 - nastawienie na rozwój
 - rozwiązywanie problemów
 - radzenie sobie w trudnych sytuacjach
 
Wymagane dokumenty
- CV
 - list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
 
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
 
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
 - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
 - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
 - oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
 
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-10-2025
 - 
                        
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
 - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
 - system premiowy
 - ruchomy czas pracy
 - szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
 
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
 - sprzęt biurowy
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie
 - budynek 4-piętrowy z windą
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych 
na 1,2 lub 3 piętrze - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
 
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29