Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 3
-
Miejsce pracy
ZUS I Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku opracowuje sprawy emerytalno-rentowe z ubezpieczeń społecznych, kapitał początkowy i inne świadczenia, w tym zlecone Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia);- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)- kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości wymaganej ustawy w formie testu
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu formularza aplikacyjnego -
Termin, do którego należy składać dokumenty
16-04-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 2-piętrowy z windą i pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Natalia Grzybek, Wrocław
Barbara Kamieniecka, Wrocław
Anna Sawicka, Wrocław
Monika Winiarska, Taczów Wielki
Dorota Zimnicka-Kaczmarczyk, Wrocław
Jolanta Kruczała, Wilczyce
Anna Kwiatkowska, Wrocław
Piotr Kustrung, Wrocław
Monika Grochowska, Nadolice
Joanna Pawłowska, Wrocław
Teresa Dąbrowska, Wrocław
Anna Głaz, Wrocław
Małgorzata Piórkowska, Oleśnica
Lidia Kubiaczyk, Wrocław
Maciej Juszczak, Wrocław
Patrycja Marek, Pęciszów
Maja Wacławiak, Wrocław
Vladyslav Palamariuk, Wrocław
Brygida Kochańska, Wrocław
Beata Suchorak, Wrocław
Małgorzata Bukowska, Wrocław
Agnieszka Dunat, Oborniki Śląskie
Dominika Kalinowska, Wrocław
Anna Synówka, Uraz
Agnieszka Pawlak, Wrocław
Małgorzata Mucha, Dobrzykowice
Katarzyna Kotlińska, Oleśnica
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29