Kierownik Inspektoratu_Ełk
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Pion Dyrektora Oddziału
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Ełku
-
Adres miejsca pracy
ul. Wojska Polskiego 73, 19-300 Ełk
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Kierownik Inspektoratu_Ełk
-
Zadania
Opis stanowiska: Zapewnia organizację pracy Inspektoratu.
Zadania:
- Nadzoruje organizację i obsługę klientów i korespondencji w Inspektoracie, w tym przyjmuje zgłaszających się do Inspektoratu klientów w sprawach skarg i wniosków oraz udziela wyjaśnień klientom.
- Reprezentuje inspektorat wobec Dyrektora Oddziału oraz innych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Nadzoruje zapewnienie standardów organizacji obsługi klientów w inspektoracie oraz wizualizacji SOK i odpowiedniej infrastruktury otoczenia, w szczególności dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Reprezentuje Inspektorat na zewnątrz, w tym inicjuje i podejmuje kontakty z instytucjami, lokalnymi środowiskami w ramach komunikacji zewnętrznej, zachowując spójność z działaniami Oddziału w zakresie działań informacyjno-promocyjnych oraz działań w obszarze edukacji.
- Nadzoruje zadania organizacyjno-administracyjne, m.in. wynikające z ustawy o dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz, wsparcia w miejscu pracy osób z niepełnosprawnościami.
- Współpracuje w zakresie realizacji zadań z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi oddziału, innymi terenowymi jednostkami organizacyjnymi podległymi oddziałowi oraz podmiotami zewnętrznymi.
- Sprawuje nadzór organizacyjny nad pracownikami świadczącymi pracę w siedzibie Inspektoratu (rezydenci).
- Administruje obiektami inspektoratu i podejmuje działania na rzecz ich właściwego utrzymania, w tym dokonuje zgłoszenia zapotrzebowania na dostawy i usługi dla Inspektoratu oraz nadzoruje ich jakość.
- Zarządza zasobami osobowymi, materialnymi i finansowymi Inspektoratu.
- Nadzoruje ochronę danych osobowych i informacji niejawnych w Inspektoracie.
- Nadzoruje przygotowanie informacji do sprawozdań i planów z zakresu działania Inspektoratu.
- Kieruje podległym zespołem.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu jednostką/komórką organizacyjną
- minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu
- minimum 4 lata stażu pracy ogółem
mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, zarządzanie)
- minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem samodzielną jednostką organizacyjną
- studia podyplomowe (ubezpieczenia społeczne, zarządzanie)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy Kodeks pracy, Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność kierowania, motywowania, rozwijania pracowników
- przywództwo, zarządzanie procesowa
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- nastawienie na rozwój
Dodatkowe informacje: Proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów, sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów (w formie pisemnej lub ustnej) oraz rozmowę kwalifikacyjną. Proces rekrutacyjny przeprowadzony będzie w Terenowej Organizacyjnej lub w siedzibie Oddziału.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz posiadane doświadczenie zawodowe i staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia w przypadku trwania zatrudnienia)
należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-03-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań
- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
- szeroki pakiet socjalny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, wiążą się z koniecznością poruszania się po całym obiekcie, wiążą się z koniecznością odbywania podróży służbowych, budynek trzykondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, wejście główne do budynku jest zorganizowane na poziomie.
Ogłoszenie listy kandydatów:
- Krzysztof Pieloch, Prostki
- Paulina Rozumowska, Ełk
- Ewelina Suska, Olecko
- Małgorzata Wronkowska, Ełk
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29