Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres miejsca pracy
Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
-
Zadania
Opis stanowiska:
Zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem.
Zadania:
- Ewidencjonuje i dokumentuje sprzedaż w zakresie działań wydziału,
- Odpowiada za prawidłowe bieżące funkcjonowanie oraz wsparcie użytkowników końcowych w zakresie następujących modułów systemu SAP w TJO:
1) Modułu Księgowości Środków Trwałych (FI-AA)
2) Modułu Gospodarki Materiałowej (MM);
3) Modułu Sprzedaży i Dystrybucji (SD);
4) Systemu Zarządzania Umowami (CRM);
5) Systemu Zarządzania Zakupami (SRM,
- Zapewnia obsługę organizacyjną narad, spotkań i szkoleń (m.in. w zakresie zamawiania sal, organizacji nagłośnienia, zamawiania poczęstunku).
- Realizuje zadania w zakresie informacji wizualnej w jednostce (m.in. tablice informacyjne, wizualizacja SOK, wystrój zewnętrzny budynków).
- Koordynuje sprawy związane z eksploatacją pomieszczeń biurowych (w tym wyposażenia w meble),
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- Opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów administracyjnych,
- Realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego. Dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów).
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnieMile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami teleinformatyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
- znajomość przepisów Ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
- znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- nastawienie na rozwój
Dodatkowe informacje: Proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów, sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe np. świadectwa pracy, zaświadczenia ze stażu lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu z podaniem nazwy stanowiska lub zakresu obowiązków adekwatnym do wymaganego doświadczenianależy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-09-2025
-
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań
- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
- szeroki pakiet socjalny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z koniecznością poruszania się po całym obiekcie, wiążą się z koniecznością odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.
Ogłoszenie wyników naboru:
1. Amelia Brzozowska, Wilczkowo
2. Magdalena Burak, Olsztyn
3. Anna Drewniak, Jonkowo
4. Joanna Fierkowicz, Olsztyn
5. Natalia Hryb, Olsztyn
6. Karolina Karwowska, Olsztyn
7. Maciej Kawa, Olsztyn
8. Piotr Obrębski, Dywity
9. Katarzyna Piórkowska, Iława
10. Patrycja Pszczołowska-Wiśniewska, Wójtowo
11. Kaja Staszkiewicz, Spręcowo
12. Jolanta Stolarczyk, Olsztyn
13. Anna Wiazowska, Olsztyn
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29