Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres miejsca pracy
ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zakresie załatwiania spraw, doręczania, terminów i przyjmowania skarg i wniosków
- podstawowa znajomość wybranych zagadnień przepisów prawa pocztowego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 33/25/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:
Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 33/25/z'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Informacje dodatkowe:
-
nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będą rozpatrywane
- dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Szczecinie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-03-2025
-
Oferujemy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
-
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
-
wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
-
budynek 9 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym na poziomie 0 dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku,
-
wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
-
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia służąca do pokonania różnicy poziomów chodnika,
-
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
-
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów:
Beata Chudzik, Szczecin
Małgorzata Sokołowska, Szczecin
Beata Walczak, Szczecin
Manuela Vargas Kaczorowska, Szczecin
Anna Oziembło, Szczecin
Elżbieta Woźna, Police
Karolina Rabiega, Szczecin
Joanna Morawska, Szczecin
Karolina Skonieczek, Szczecin
Iwona Zajączkowska, Szczecin
Magdalena Glinkowska, Szczecin
Monika Śmigielska, Szczecin
Sylwia Kozłowska, Szczecin
Anna Kozłowska, Szczecin
Kornelia Oliwia Maruchniak, Szczecin
Elżbieta Kurman, Szczecin
Natalia Michalewicz, Szczecin
Justyna Dawidowska, Szczecin
Svitlana Shestopalova, Gryfino
Emil Wysocki, Szczecin
Adrian Heleniarz, Police
Beata Smolnicka, Szczecin
Aneta Gadamer, Szczecin
Katarzyna Zalewska, Gryfino
Iwona Kiszko, Szczecin
Izabela Bohdziul, Szczecin
Ewa Puchała, Szczecin
Oliwia Dajczak, Szczecin
Aleksandra Lisowska, Szczecin
Katarzyna Tomala, Szczecin
Kamila Kulak-Dec, Szczecin
Grażyna Błaż, Szczecin
Izabela Maciak, Szczecin
Aneta Orłowska, Szczecin
Klaudia Komorowska, Szczecin
Malwina Słupska, Szczecin
Wyniki naboru:
Ewa Puchała, Szczecin
Uzasadnienie wyboru:
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Panią Ewę Puchałę do zatrudnienia na funkcję ds. obsługi korespondencji. Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu oczekiwania komisji pod względem wymagań na to stanowisko, tj. wykształcenia, doświadczenia, wiedzy oraz motywacji do pracy. Wybrana kandydatka najlepiej wpisuje się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydata/-ki do pracy.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29