Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 4
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Gryficach
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbskiego 5, 72-300 Gryfice
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 32/25/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 32/25/z'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne i niepodpisane nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów, rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- miejsce wykonywania pracy: ZUS O/Szczecin Inspektorat w Gryficach ul. Dąbskiego 5
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radząca sobie w trudnych sytuacjach
To zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania do studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-03-2025
-
Oferujemy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
-
budynek 2 piętrowy bez pomieszczeń sanitarnych dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
-
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku
-
przed wejściem do budynku znajduje się winda/podnośnik dla osób z niepełnosprawnościami
-
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
-
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów:
- Magda Fryt-Szkuat, Trzebiatów
- Joanna Wiśniewska, Gryfice
- Katarzyna Klik, Resko
- Anna Rosa, Gryfice
- Diana Gawecka, Gryfice
- Ewa Trusz, Trzebiatów
- Justyna Springer, Rzęskowo
- Klaudia Czekeryło, Trzebusz
- Rafał Lachowicz, Gryfice
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29