Administrator SWEZ (system oparty na SAP) – nadzór nad eksploatacją i umowami na wsparcie administrowania systemami SAP
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej Centrala ZUS 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Departament Rozwoju Systemów Wewnętrznych 
- 
                        Miejsce pracy Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
- 
                        Adres miejsca pracy Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa 
- 
                        Województwo mazowieckie 
- 
                        Nazwa stanowiska Administrator SWEZ (system oparty na SAP) – nadzór nad eksploatacją i umowami na wsparcie administrowania systemami SAP 
- 
                        Zadania Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie! Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych pracując w ramach jednego z największych tego typu systemów na świecie. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe. Zadania: - nadzoruje eksploatację systemu SWEZ, w tym rozlicza zadania realizowane przez wykonawców zewnętrznych - uczestniczy i nadzoruje obsługę formalną problemów w systemie SWEZ 
- 
                        Wymagania Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie - minimum 2 lata doświadczenia związanego z: - przygotowywaniem i rozliczaniem umów z obszaru IT
- przygotowywaniem postępowań przetargowych w zakresie przedmiotu umowy, kryteriów wyboru, oceny ofert.
 Mile widziane: - wykształcenie wyższe (informatyka) - znajomość procedur obsługi incydentów i zgłoszeń serwisowych - ogólna wiedza dotycząca wykorzystania systemów typu ERP Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office - orientacja na cel i jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, rozwiązywanie problemów, innowacyjność Wymagane dokumenty: - CV - list motywacyjny - skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Dodatkowe informacje: - proces rekrutacji będzie obejmować rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line). Etapem kwalifikującym do rozmowy może być sprawdzenie wiedzy kandydata z zakresu przygotowywania i rozliczania umów z obszaru IT i postępowań przetargowych - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie niezbędne - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana - aplikacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 19-11-2025 
- 
                        Oferujemy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29
