Doradca ds. emerytalnych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Jarosławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Słowackiego 21, 37-500 Jarosław
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. emerytalnych
-
Zadania
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy ds. emerytalnych należy m.in.:
- zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych
- udzielanie informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy w bezpośredniej obsłudze klienta
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
- o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
- o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
mile widziana znajomość technik obsługi klienta.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- elastyczną
- nastawioną na rozwój, współpracę
- posiadającą orientację na cel, jakość, klienta
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązującą problemy
oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
- dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-07-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- test wiedzy merytorycznej
- rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 2 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29