Doradca ds. emerytalnych
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Częstochowie 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Oddział w Częstochowie 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa 
- 
                        Województwo śląskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Doradca ds. emerytalnych 
- 
                        Zadania - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
 Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy ds. emerytalnych należy m.in.: - informowanie klientów i udzielanie wyjaśnień w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych oraz zmieniających się przepisów emerytalno-rentowych w szczególności : w zakresie warunków nabywania uprawnień, ustalania wysokości i wypłacania świadczeń, warunków zawieszalności świadczeń, zbiegu prawa do świadczeń, przeliczania lub ponownego ustalania świadczeń, kapitału początkowego, świadczeń emerytalnych podlegających koordynacji, zasad pobierania emerytur przyznanych na podstawie umów międzynarodowych, zmiany dot. wieku emerytalnego, a także trybu wnoszenia sprzeciwów i odwołań od orzeczeń i decyzji w sprawach emerytalno-rentowych;
- udzielanie klientom pomocy i instruktażu w kompletowaniu wniosków oraz weryfikowanie wniosków i wprowadzanie danych ich dotyczących do systemu informatycznego (uwzględniając zmiany przepisów emerytalno - rentowych), rejestrowanie korespondencji, wystawianie poświadczeń oraz zaświadczeń w szczególności w zakresie pobieranych świadczeń oraz zgłaszanie do ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny;
- potwierdzanie profilu ePUAP oraz PUE, a także dokonywanie rezerwacji wizyt klientom.
 
- 
                        Wymagania Wymagania niezbędne: - wyższe wykształcenie,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi spraw emerytalno-rentowych,
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami.
 Wymagane dokumenty: - CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
 Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 12-11-2025 
- 
                        Oferujemy Dodatkowe informacje: - poszukujemy jednego kandydata,
- umowa na czas zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
 Jeśli jesteś osobą: - komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach,
 oraz masz podstawową znajomość: - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- kodeksu postępowania administracyjnego.
 to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
 Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- budynek czteropiętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29
