Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych
Szczegóły oferty pracy
- 
                        Nazwa jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Szczecinie 
- 
                        Nazwa komórki organizacyjnej Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Klientów i Korespondencji 
- 
                        Miejsce pracy ZUS Inspektorat w Łobzie 
- 
                        Adres miejsca pracy ul. Kościuszki 26, 73-150 Łobez 
- 
                        Województwo zachodniopomorskie 
- 
                        Nazwa stanowiska Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych 
- 
                        Zadania Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej: Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. 
- 
                        Wymagania Wymagania formalne: Niezbędne: - wykształcenie wyższe
 Mile widziane: - minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów; doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
 Wymagania dodatkowe: - podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- podstawowa znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
 Wymagane dokumenty: - CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 97/25/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:
 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.' Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych 
 Oddział ZUS w Szczecinie
 ul. Jana Matejki 2270-530 Szczecin Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 97/25/z' Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie. Dodatkowe informacje: - umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będą rozpatrywane
- dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną
- miejsce świadczenia pracy:
 ZUS O/Szczecin Inspektorat w Łobzie ul. Kościuszki 26 
- 
                        Termin, do którego należy składać dokumenty 12-11-2025 
- 
                        Oferujemy Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Warunki pracy: Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
 Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- 
budynek 2 piętrowy bez windy i z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 
- 
Inspektorat znajduje się na 1 piętrze budynku 
- 
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku 
- 
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajduje się miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. 
 
  
    
      Klauzula informacyjna RODO dla
        kandydatów (plik pdf, 456 kb)
  
  
 Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
  14:29
 Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29
